Miliony papírů, lístečků a šanonů, ve kterých se ztrácíte – tak možná vypadá vaše kancelář. Čert, aby se v tom nepořádku vyznal. Pokud jste svou firmu přesunuli do digitálního prostředí, možná jste se zbavili papírů, ale pro změnu zápasíte s nekonečným množstvím různých souborů. Jak si uklidit firemní digitální prostor a udržet si v něm pořádek? Máme pro vás řešení. 

Chaos vás stojí čas, peníze i energii 

Udržování pořádku ve firmě je klíčovým předpokladem pro efektivní fungování všech pracovníků a úspěšný rozvoj celé firmy. Mnohdy vás však může správa informací či projektové řízení natolik zahltit, že je nějaký pořádek až na posledním místě. Chaos většinou vzniká v krizových situacích, kdy se řeší více akutních problémů naráz. V takových momentech je totiž nejdůležitější čas a pojmenovávání souborů – či jejich správné zakládání tam, kam patří – jde zkrátka stranou.  

Z dlouhodobého hlediska je ale chaos příčinou řady problémů, jako je například: 

  • Ztráta času – pokud neudržujete pořádek v momentech, kdy máte pocit, že vás to zdržuje, paradoxně tím do budoucna zbrzdíte i své kolegy. 
  • Ztráta dat – mnohem větší problém nastává, když se důležitý dokument ztratí. 
  • Snížená efektivita – kancelářští pracovníci stráví 30–40 % svého času hledáním dokumentů, což je výrazně zdržuje od hlavní náplně práce. 
  • Vyšší náklady – například firma TK Servis přicházela o vyšší desítky tisíc korun měsíčně kvůli ztrátě faktur, dokladů a dalších důležitých dokumentů. 

Tip: Mohlo by vás zajímat, jak vám bezpapírová kancelář usnadní práci. 

Udržujte pořádek díky chytrému softwaru a firemním procesům 

Jedna chytrá aplikace vám pomůže zefektivnit projektové řízení, zautomatizovat procesy, zlepšit komunikaci a udržet pořádek ve všech souborech a dokumentech. Byla totiž navržená přímo pro podnikatele – abyste měli přehled nad celou svou firmou. A kromě mnoha užitečných funkcí nabízí i fulltextové vyhledávání, se kterým najdete jakýkoliv dokument, než řeknete švec.  

Fulltextové vyhledávání: Co to je a jak funguje 

Fulltextové vyhledávání v Lamaelu je perfektní funkce, která nevyhledává pouze názvy dokumentů, složek nebo štítků, ale také obsahy faktur, úkolů a projektů. To znamená, že všechny informace dokážete najít lusknutím prstu. Stačí použít vestavěný vyhledávač nebo pro rychlé hledání napříč celým Lamaelem stisknout klávesovou zkratku ALT + S. Následně se otevře okno pro hledání. Pak už jen zadáte hledaný výraz a výsledky máte ihned k dispozici. Funguje to podobně jako třeba vyhledávač Google.  

Výhody fulltextového vyhledávání v Lamaelu 

Takové fulltextové vyhledávání přináší řadu výhod, které jsou cenné nejen pro projektové řízení, ale i pro všechny zaměstnance včetně majitele firmy.  

  • Rychlé vyhledávání informací: Díky fulltextovému vyhledávání můžete okamžitě nalézt potřebné dokumenty, úkoly, projekty – zkrátka cokoliv. 
  • Snadná kategorizace a třídění dokumentů: Lamael vám umožňuje snadno třídit dokumenty a projekty, což zlepšuje organizaci. 
  • Zlepšení efektivity práce zaměstnanců: Zaměstnanci nemusí hledat informace po všech čertech, což ušetří čas a sníží jejich frustraci. 
  • Zvýšení bezpečnosti dat: V Lamaelu lze nastavit přístup jednotlivým pracovníkům k určitým souborům. Ani fulltextové vyhledávání je pak nezobrazí. 

Tip: Přečtěte si krok za krokem, jak pracovat se soubory a fulltextovým vyhledáváním. 

Lamael pomáhá udržovat pořádek více než 3 000 firmám 

Fulltextové vyhledávání v Lamaelu je neocenitelným nástrojem pro udržování pořádku ve firmě. Pomáhá vám rychle nalézt důležité informace, zlepšit organizaci a zvýšit efektivitu. S tímto nástrojem můžete dosáhnout úspěchu i konkurenční výhody ve vašem oboru.  

Potvrzuje to například i Tomáš Koláček – jednatel společnosti TK Servis, který říká: „Lamael používáme asi 3 měsíce a za tu dobu už nám ušetřil vyšší desítky hodin měsíčně a taky hodně peněz. Jsem rád, že mám nad vším kontrolu a práce mi jde mnohem rychleji od ruky. Nejvíc oceňuji mobilní aplikaci, která šetří čas i zaměstnancům a společně tak dokážeme udržovat ve všem pořádek.“ 

Podívejte se, co všechno Lamael umí a jak v praxi šetří čas dalším podnikům. 

Související témata

Související články

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Velká příručka, jak pracovat s Lamaelem: Podrobně o agendách Kalendář, Úkoly a Aktivity

Velká příručka, jak pracovat s Lamaelem: Podrobně o agendách Kalendář, Úkoly a Aktivity

Předvídejte a eliminujte problémy v projektech. Pomůže vám rizikový management

Předvídejte a eliminujte problémy v projektech. Pomůže vám rizikový management

Rozumíte obchodnímu právu? Méně známé pojmy, které by se vám mohly hodit

Rozumíte obchodnímu právu? Méně známé pojmy, které by se vám mohly hodit

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}