Firma TK Servis Technology se zabývá prodejem, montáží i servisem slaboproudých a silnoproudých rozvodů, telekomunikačních sítí a inteligentních elektroinstalací. To vše nabízí kompletně na klíč. Zaměřuje se jak na rodinné domy, tak i na spolupráci s velkými firmami. 

S čím potřebovala firma TK Servis Technology pomoct? 

Společnost hledala nástroj, ve kterém by mohla evidovat a řídit veškeré zakázky i faktury. Největší kámen úrazu představovalo především řízení velkých projektů, kdy se pracuje na 20 až 30 domech. Takové zakázky jsou totiž dost obsáhlé a zpracovávají se i celý rok. Navíc jezdí zaměstnanci na nákupy, které bylo potřeba někam evidovat. 

Původně používala firma účetní systém Money S3, který následně vyměnila za Money S4. V té době se ale potýkala s úbytkem práce a drahé licence těchto systémů už nedávaly smysl. Přešla tedy na iDoklad, který se ale ukázal jako příliš jednoduchý pro takové množství projektů. Bylo tedy potřeba pořídit ještě další – tím byl software ABRA.  

V jednu chvíli využívalo vedení firmy tři nástroje naráz, ty ale nepřinesly potřebný přehled a pořádek ve všech zakázkách. Naopak si museli zaměstnanci zvykat na více systémů a zavládl chaos. Majitel se tedy rozhodl vyzkoušet nástroj Caflou, který měl sjednotit vše na jedno místo.  

Nakonec se v reklamě na internetu objevil Lamael, který nabízel téměř dokonalé řešení. Firma se rozhodla ho vyzkoušet a byla nadšená z pohotové reakce majitele Lamaelu Martina Pavlíka, který je svým klientům vždy při ruce. Domluvili se na implementaci některých funkcí přímo na míru, aby byla práce v Lamaelu pro společnost co nejefektivnější. 

S Lamaelem uměli pracovat do hodiny od registrace 

Jednoduchost a grafické zobrazení – to zaujalo majitele firmy TK Servis Technology hned na první pohled. Když se do Lamaelu zaregistroval, zjistil, že takový styl fungování mu bude vyhovovat. Líbilo se mu barevné rozčlenění i nástěnka, což umožňuje se v Lamaelu jednoduše orientovat. Díky intuitivnímu ovládání nebyl vůbec problém pochopit, jak Lamael funguje a do hodiny od registrace už s ním uměl pracovat. Firma velmi oceňuje, že na první pohled ví, kam kliknout, a je nadšená i z rychlé implementace nástroje do firmy. 

Zpřehlednění všeho, co se ve firmě děje 

Největším přínosem Lamaelu je přehled, který do firmy vnesl. Majitel může bez problému sledovat práci, kterou zaměstnanci a externisti odvedou, a také jejich výkazy času. Zároveň už nemusí trávit 4–10 hodin nad administrativou, díky Lamaelu má hotovo za hodinu. Hlavní ale je, že už nedochází k žádné ztrátě materiálu a důležitých dokumentů. Díky mobilní aplikaci mají zaměstnanci přístup k Lamaelu odkudkoliv, a tak veškeré informace zaznamenají ihned. Potom už jen stačí vyfiltrovat daný projekt a okamžitě se ukáže výpis věcí, které k projektu patří. 

Majitel si pochvaluje i cenu Lamaelu, kterou považuje za velmi příjemnou – využívá toho, že k placenému účtu má několik externistů zdarma.  

Celkově Lamael firmě šetří: 

  • vyšší desítky hodin měsíčně strávené administrativou, 
  • desítky tisíc korun měsíčně – díky tomu, že nezapomenou na žádnou fakturu, doklad ani nákup. 

V budoucnu chce firma využívat Lamael naplno a v rámci vývoje na zakázku přizpůsobit i exporty a další potřebné funkce.  

„Lamael používáme asi 3 měsíce a za tu dobu už nám ušetřil vyšší desítky hodin měsíčně a taky hodně peněz. Jsem rád, že mám nad vším kontrolu a práce mi jde mnohem rychleji od ruky. Nejvíc oceňuji mobilní aplikaci, která šetří čas i zaměstnancům a společně tak dokážeme udržovat ve všem pořádek.“  

– Tomáš Koláček, jednatel společnosti 

Související témata

Související články

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Důraz na emoční inteligenci projektových manažerů: Význam empatie, komunikace a řešení konfliktů

Důraz na emoční inteligenci projektových manažerů: Význam empatie, komunikace a řešení konfliktů

4 vychytávky pro správný management firmy

4 vychytávky pro správný management firmy

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}