Získejte projektový nástroj na míru

Lamael je unikátní nástroj, který pomáhá se správou týmů, projektů a řízením zdrojů téměř 3000 malých i větších českých firem.


Pořiďte si ho i vy a získejte za cenu krabicového řešení nástroj na míru a s ním i možnost fakturovat 100 % odpracovaného času.

Když v průběhu vývoje vyjde najevo, že požadované úpravy není možné zrealizovat, nic nehradíte. 

Získejte unikátní nástroj na efektivní řízení firmy za doživotně nejnižší cenu

Implementace na míru 

Upravit můžeme prakticky všechny pilíře systému Lamael: od CRM, přes úkolování, projektové řízení, vykazování času, fakturaci až po výrobu a řízení skladu. První výstupy získáte už do 14 dnů.

Licence na několik let zdarma

Vývoj platíte postupně tak, jak budou dodávány jednotlivé funkcionality. 50% ceny vývoje vám nakonec odečteme od předplatného licence. Díky tomu pak můžete využívat Lamael třeba další 3 roky zdarma. 

Česká podpora

Nemusíte mít strach z komunikace vašich požadavků v cizím jazyce. Kdykoliv v pracovní dny od 9 do 16 hodin vám s jejich řešením pomůže náš český tým podpory. Zaručujeme bezpečnost datového centra, ISO certifikaci.

Garantovaná cena 

Co si na začátku domluvíme, to platí. Pokud nám bude vývoj v domluveném rozsahu trvat déle, bereme to na sebe. Cenu pro vás navyšovat nebudeme.

Přizpůsobíme Lamael vašim potřebám 

Lamael trvane vyvíjíme dle potřeb jeho uživatelů. Máte v hlavě proces nebo požadavek a přejete si ho zahrnout do softwaru? Nemusíte se spokojit s předem daným řešením, rádi pro vás upravíme Lamael na míru.



  • Jedná se o řádově levnější variantu, než kdybyste si řešení vyvíjeli sami.
  • Přizpůsobíme vám naše řešení na míru. Vše s vámi projdeme a nastavíme podle vašich potřeb a představ.
  • První výstupy vám dodáme již po 14 dnech. 
  • Zajišťujeme technický dohled 24/7.
  • Když v průběhu vývoje vyjde najevo, že požadované úpravy není možné zrealizovat, nic nehradíte. 
  • Pokud nemáte rozpočet na vývoj řešení na míru, nabízíme již hotový systém Lamael. Software vznikal na základě skutečných potřeb manažerů, kteří hledají způsob, jak efektivně řídit svoje obchodní příležitosti.
  • Záruka kvality poskytovaných služeb; na trhu působíme již od roku 1995 a jsme důvěryhodným partnerem mnoha firem.

Jaký je postup? 

  1. Spolu s vámi zanalyzujeme vaše potřeby. Ukážeme vám, které z nich Lamael splňuje již dnes.
  2. Sepíšeme požadavky na úpravy systému Lamael.
  3. Navrhneme řešení a připravíme cenovou nabídku.
  4. Pustíme se do práce. Budeme postupovat agilně, jednotlivé funkcionality budeme dodávat postupně. Agilní přístup nám umožní rychlý vývoj nových funkcionalit a zároveň nám dá možnost rychle a pružně reagovat na změny vašich požadavků v průběhu vývoje.

Když v průběhu vývoje vyjde najevo, že požadované úpravy není možné zrealizovat, nic nehradíte. 

Naše zlatá garance 100% vrácení peněz 

Do Lamaelu můžete investovat s důvěrou, vždy budete kryti zárukou vrácení peněz, pokud v průběhu vývoje vyjde najevo, že požadované úpravy není možné zrealizovat.  

Už 2794 firem, týmů a podnikatelů je spokojeno s Lamaelem! Přidejte se!

D

Daniel Javorský

Lamael zatím za mě game changer. Jsem nadšenec do pořádku v projektech. Zároveň jsem jako freelancer hledal možnost mít pohromadě obchod, projekty, vykazování práce, plánování. Nenašel jsem zatím systém, který by mi to plnil tak dobře, jako Lamael (a když, tak jsem s ním musel mít extrémní trpělivost pro nastavování).

M

Marti Uhlířová

Ještě před rokem bylo součástí mé kabelky spousta zápisníků na mé poznámky, ať už ze schůzek s klienty, tak na řadu mých nápadů, jak mé služby vylepšit, tak ale i na úkoly, jež mám udělat. Spousta informací na spousty místech bez možnosti rychlého hledání. No a s tímto mi velmi pomohl Lamael.

K

Kryštof Kopecký

Lamael jsem používal nějakou dobu v trial verzi a pak se rozhodl přejít do placené.
Díky tomu jsem mohl zrušit placený fakturační program a fakturuji přímo z Lamael. Vše je na jednom místě a práce s kontakty v rámci osobního CRM je pro mě potřebný pomocník. Lamael doporučuji pro jednoduchost, všestranost a hlavně soustavný rozvoj a zlepšování systému.

T

Tomáš Truxa

Po delším vybírání jsme vyzkoušeli Lamael. To co nejvíce oceňuji je jednoduchost, vše je naprosto intuitivní. Nic není potřeba se složitě učit a zaměstnanci se s ním naučili pracovat během chvíle. Druhý velmi důležitý bod je pro mě rychlost. Je to poprvé, co jsem se nesetkal s točícím se kolečkem při zadávání příkazů, vše je dokonale rychlé. S klidným svědomím mohu říci, že poměr cena/výkon je zcela bezkonkurenční.

R

Radek Holík

Od té doby, co jsem začal používat Lamael, tak se mi začal měnit život. Více se zorganizoval, dostal větší řád a konečně jsem začal dokončovat všechny nedokončené úkoly. Chvilku mi sice trvalo, než jsem se naučil s Lamaelem pracovat, ale od určité doby objevuji stále něco nového a nestačím se divit. Lamael je skvělý a komplexní nástroj na řízení projektů, řízení různých týmů, včetně obchodních.

M

Martin Kovalský

Měl jsem tu možnost se blíže seznámit s unikátním softwarem Lamael, který je efektivním nástrojem pro řízení firmy. Lamael založil Martin Pavlík k podpoře jeho podnikání. To, že Martin pomocí tohoto nástroje řídí své firmy a projekty, je garancí dalšího přínosného vývoje. Na jednom místě najdete funkce zajišťující obchodní a projektové řízení, až po účetnictví a ekonomiku firmy. Lamael doporučuji jako efektivní nástroj, který pomůže k rozvoji vaší firmy.

Co vám přinese aplikace Lamael a jak pomůže zlepšit firemní procesy a zvýšit fakturaci?

Moje nedokončené úkoly v CRM, Lamael.cz

Přehledný dashboard úkolů pro vás i pro celý tým

Lamael je skvělý nástroj na správu a delegování úkolů. Úkoly se přehledně zobrazují dle projektů, vykonatelů a stavů. Zadavatel má přehled o tom, na jakou práci čeká, a vykonatel vždy vidí, co má udělat. Nad úkoly fungují notifikace a hlídání termínů. Přímo na úkolech můžete komunikovat formou interního chatu. Také potřebné soubory máte přímo na kartě úkolu.

Díky efektivnímu delegování úkolů vzroste vaše produktivita, budete dodávat včas a hlavně ušetříte spoustu času, protože vše důležité najdete na jednom místě.

Projektové řízení s plánem a hlídáním rozpočtu 

Lamael je jednoduchý a přehledný nástroj na projektové řízení. Dashboard projektů ukazuje, na čem zrovna pracujete a jak se vaše zakázky a projekty vyvíjí. Vždy vidíte, kolik zbývá dokončit úkolů a kolik času nebo peněz jste z rozpočtu již vyčerpali. Opakující se zakázky snadno vytvoříte ze šablon. Projekt je svázaný s klientem a má vlastní sazebník prací. Vykázanou práci fakturujete jedním kliknutím.

Díky projektům zavedete systém pro vaše procesy a tím eliminujete chyby a zamezíte přečerpání rozpočtu.

Projekty v CRM, Lamael.cz

Kalendář se zobrazením úkolů, termínů a výkazů

Kalendář je centrální agendou Lamaelu, kde vidíte všechny úkoly, aktivity a termíny na jednom místě. Plánované i proběhlé aktivity se zobrazují v kalendáři přesně na čas. Úkoly s termínem vidíte v záhlaví na každý den. Úkoly bez termínu jsou zobrazeny v postranním panelu, který je možné schovat. Za každý den je vyčíslen celkový vykázaný čas.

Díky kalendáři budete mít přehled o všech aktivitách ve vašem týmu a zajistíte zastupitelnost všech kolegů. Možnost vykazovat čas přímo v kalendáři si rychle oblíbíte.

Přehledné výkazy práce s měřením času

Lamael obsahuje nástroj na ruční vykazování práce a měření odpracovaného času pomocí stopek. Veškerou práci na interních projektech nebo na zakázkách pro klienty snadno vykážete jedním kliknutím nebo zadáním do kalendáře. I splněný úkol se stává výkazem práce. Každé aktivitě můžete přiřadit tarif a nastavit hodinovou sazbu. Vykázanou práci pak můžete přímo v Lamaelu fakturovat.

Díky průběžnému vykazování práce zvýšíte celkovou fakturaci, snížíte neproduktivní čas a odstraníte pracné vytváření výkazů dle informací, které byste museli dohledávat.

Týdenní přehled aktivit v CRM, Lamael.cz
Kontakty v CRM, Lamael.cz

Databáze kontaktů, klientů, dodavatelů a partnerů

Lamael obsahuje správu kontaktů a řízení vztahů se zákazníky. Kontakty můžete snadno třídit například dle zájmu, stavu nebo podle štítků. Přímo na kartě kontaktu je zobrazena veškerá historie komunikace, úkoly, aktivity a e-maily. Ke kontaktu můžete nahrát přílohy, třeba fotku nebo logo. Můžete zadat termín, abyste na nic nezapomněli.

Díky kontaktům a klíčovým informacím na jednom místě, nebudete ztrácet čas dohledáváním, zajistíte zastupitelnost obchodníků a zvýšíte konverzi kontaktů na zákazníky.

Řízení obchodních příležitostí - pipeline

Lamael je silný nástroj na řízení obchodu dle nastaveného obchodního procesu. Každá obchodní příležitost má samostatnou kartu a je zobrazena v jednom ze sloupců, který odpovídá stavu v obchodním procesu. Vždy vidíte, kolik příležitostí je v každém stavu a jakou mají hodnotu. Každá příležitost má následné kroky - úkoly pro obchodníky.

Lamael zajistí, že budete konvertovat leady na objednávky řízeně a koordinovaně. Kdokoliv z týmu bude schopen převzít obchodní případ. Zásadně zvýšíte úspěšnost obchodu.

Obchodní příležitosti v CRM - Pipeline, Lamael.cz
Prodej - Faktury vystavené v CRM, Lamael.cz

Kompletní ERP systém pro nákup a prodej

Lamael pokryje celou vaši obchodní agendu na straně nákupu i prodeje. Obsahuje veškeré obchodní dokumenty - nabídky, objednávky, dodací listy, faktury, zálohové faktury i platby. Můžete fakturovat přímo v Lamaelu, zadávat došlé faktury včetně příloh, vystavovat platební příkazy, párovat platby s fakturami a dokonce i automaticky vystavovat upomínky. Lamael nabízí unikátní způsob řízení workflow pomocí stavů dokumentů.

S Lamaelem získáte digitální bezpapírovou kancelář. Zrychlíte zpracování a dohledávání dokumentů, odstraníte možná opomenutí a ušetříte spoustu zbytečné práce.

Sdílené poznámky pro veškeré vaše know-how

Lamael obsahuje poznámkový blok na zaznamenání všech důležitých informací pro vaše podnikání. Zde můžete zdokumentovat vaše procesy, zaznamenat nápady, informace, postupy, odkazy - prostě cokoliv, co potřebujete uložit a pak sdílet nebo dohledat. Poznámky mohou být formátované a mohou obsahovat obrázky. Můžete k nim připojit přílohy a propojit je s projekty.

Zbavíte se papírků s informacemi a budete bleskově vyhledávat pomocí klíčových slov. Už nikdy nebudete informace hledat v šanonech a v papírech v šuplíku.

Poznámky s obrázky v CRM, Lamael.cz
Soubory - Správa dokumentů v CRM, Lamael.cz

Úložiště souborů se stítky a dynamickými složkami

Lamael obsahuje datové úložiště pro vaše soubory. Je unikátní tím, že nabízí možnost označování souborů štítky, podle kterých pak můžete bleskově vyhledávat. V Lamaelu můžete vytvářet dynamické složky, do kterých se vám soubory samy zařazují podle štítků. Lamael generuje a zobrazuje náhledy prakticky ze všech typů souborů a tím zpřehledňuje a usnadňuje práci.

Díky sdílenému úložišti souborů v cloudu získáte přístup k vašim souborům odkudkoliv, z počítače, tabletu nebo mobilu. Aplikace Lamael Drive vám dá možnost snadné editace uložených souborů přímo na vašem počítači, bez nutnosti soubory stahovat, ručně otevírat v aplikaci a uploadovat zpět.

Interní komunikace pomocí chatu a přímo na úkolech

Lamael nahrazuje jiné komunikační nástroje a zajistí vám bezpečnou interní komunikaci. Chatovat můžete v soukromých vláknech s jednotlivými uživateli, v diskusních skupinách, tzv. chatrooms, nebo přímo na úkolech, aktivitách, projektech, obchodních případech a poznámkách. Komunikace je vždy u toho, čeho se přímo týká.

Protože budete komunikovat přímo nad úkoly a projekty, zbavíte se informačního chaosu a dohledávání informací v e-mailech a ve všech komunikačních platformách. Ušetříte spoustu času.

Chat - Teamová komunikace v CRM, Lamael.cz

Poznejte Lamael v akci

Rozsah funkcí závisí na zvolené licenci.

Dnešní registrací zdarma a následným nákupem ročního předplatného si zafixujete nejnižší cenu na celý život

Vyzkoušejte si Lamael zcela nezávazně a zdarma. Pokud pro vás bude Lamael to pravé, vyberte si jeden z tarifů a zakupte předplatné na 12 měsíců. Získáte unikátní nástroj pro řízení vašeho byznysu se zárukou zachování ceny. Nikdy vám cenu nezvýšíme. Dnes si můžete bez obav založit účet a Lamael si v klidu vyzkoušet. Je zcela na vás, zda si pak předplatné objednáte nebo ne. Objednávku předplatného uděláte až v aplikaci. K ničemu se nyní nezavazujete.

13
Days
:
 
10
Hours
:
 
30
Minutes
:
 
39
Seconds

You missed out!

LITE

Pracovní agenda hezky pohromadě

240 Kč
běžná cena 290 Kč

za uživatele na měsíc

  • Úkoly a Kanban board
  • Kalendář a plánování
  • Výkazy a měření času
  • Kontakty a základní CRM
  • Poznámky a fulltextové hledání
  • Soubory, štítky a složky
  • Prostor 5 GB / uživatele
BusineSS

Vše co potřebujete k řízení firmy

590 Kč
běžná cena 790 Kč

za uživatele na měsíc

vše v PROJECT a navíc:

  • Elektronická nástěnka
  • Obchody a pipeline příležitostí
  • Nákup: objednávky, faktury, ...
  • Prodej: nabídky, objednávky, ...
  • E-maily a zastupitelnost v teamu
  • Ceníky zboží a služeb
  • Kusová evidence zboží a majetku
  • Evidence plateb, úhrad a účtů
  • Automatické párování plateb
  • Automatické upomínky faktur
  • Dvoufázové zabezpečení účtu
  • Teamy a pokročilé řízení práv
  • Prostor 100 GB / uživatele
  • --- PŘIPRAVUJEME ---
  • Integrace s dalšími aplikacemi
  • Automatizace procesů
  • OCR a vytěžování dokumentů

Externí uživatelé jsou u nás ZDARMA! Do svého placeného účtu můžete pozvat externisty a účetní. Nebudete za ně platit. Na každého jednoho platícího uživatele tak můžete mít až 3 další uživatele zdarma. Externista vidí své úkoly, kalendář, výkazy a interní chat. Účetní vidí faktury a obchodní dokumenty.

Jsme tu pro vás

  • První výstupy do 14 dnů

  • Garance: Když nepůjdou úpravy zrealizovat, nic nehradíte. 
  • 24/7 technický dohled