Společnost AIRSERVICE s.r.o. poskytuje od roku 1997 firmám letecké jednodenní návštěvy významných evropských veletrhů a autosalonů. Dále pro firemní klientelu zajišťuje zákaznické akce v atraktivním prostředí českých letišť. Od roku 2019 pořádá i obchodní školení a individuální koučink pro zdokonalení komunikačních a prodejních dovednostní obchodních zástupců. 

 

Absence CRM aplikace pro databázi kontaktů

Firma AIRSERVICE rozšiřovala okruh kontaktů a klientů, kteří využívají jejich služby. Vzhledem k tomu, že je Vladimír Brož jediným společníkem a nemá žádné zaměstnance, hledal nástroj pro vytvoření interaktivní databáze kontaktů a CRM aplikaci, která mu pomůže s jejich organizací a zjednoduší celý proces.

 

Lamael nabídl mobilní aplikaci

Vladimír se o nástroji Lamael dozvěděl už v roce 2018 na podnikatelské konferenci, a to přímo od zakladatele Lamaelu Martina Pavlíka. Zaujala ho především možnost mobilní aplikace, díky které může mnoho věcí vyřešit během dne. Do té doby totiž všechnu administrativu řešil až večer, když dorazil domů k počítači. Cena se zdála pro první rok velmi zajímavá, proto se rozhodl Lamael vyzkoušet.

 

Úspora času a vše přehledně na jednom místě

Díky Lamaelu má firma AIRSERVICE pořádek v komunikaci s klienty. Lamael pomohl zasílat nabídky k akcím a zpracovávat objednávky, a ty následně rovnou fakturovat. V jednom systému může Vladimír evidovat potřebné obchody a zaznamenávat jejich stav. Veškeré kontakty, které během pracovního dne získá, si jednoduše zapíše a přehledně je vidí jako online vizitku, takže se mu nikam neztratí. Největší výhodou Lamaelu je možnost zpracovávat obchodní případy na mobilu. Vladimír je totiž během dne stále na cestách mimo svou kancelář, tedy i počítač. Díky Lamaelu už nemusí celý večer trávit nad denní administrativou.

 

„Práci mi nejvíce usnadnila mobilní aplikace Lamaelu, ve které můžu na cestách či mezi schůzkami zpracovávat obchodní případy. Předtím jsem dělal administrativu až večer po návratu domů. Lamael mi díky tomu ušetřil odhadem 30 % času oproti mému předchozímu řešení.“ 

Vladimír Brož, majitel firmy AIRSERVICE s.r.o. 

Související témata

Související články

Areál Amfík Bukovina pořádá jednu akci za druhou a díky Lamaelu mu to jde jako po másle

Areál Amfík Bukovina pořádá jednu akci za druhou a díky Lamaelu mu to jde jako po másle

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

„Lamael je neodmyslitelný pomocník, který nám vylepšil interní komunikaci,“ říká vedení společnosti Pharmafit

„Lamael je neodmyslitelný pomocník, který nám vylepšil interní komunikaci,“ říká vedení společnosti Pharmafit

Lamael zkvalitnil firmě Forbes Ideal Place zákaznickou péči i komunikaci v týmu

Lamael zkvalitnil firmě Forbes Ideal Place zákaznickou péči i komunikaci v týmu

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}