Získejte dokonalý přehled o všech instalacích a servisních prohlídkách

Evidujte, jaké instalace jste u klientů dokončili, které vás teprve čekají a vždy včas proveďte servisní prohlídku. Jakmile technik dokončí práci, může vystavit zakázkové listy přímo v terénu.

Získejte dokonalý přehled o všech instalacích a servisních prohlídkách

Evidujte, jaké instalace jste u klientů dokončili, které vás teprve čekají a vždy včas proveďte servisní prohlídku. Jakmile technik dokončí práci, může vystavit zakázkové listy přímo v terénu.

Spolupracují s námi


sdílení souborů

Rychlý přehled o instalacích

Už žádné hledání po papírech. Všechny zakázky vidíte přehledně na jednom místě a potřebné dokumenty tak najdete během pár vteřin.

snadné ovládání

Snadná správa prohlídek

Abyste nikdy nezapomněli na servisní prohlídku, nastaví vám Lamael u jednotlivých klientů do kalendáře opakující se kontroly.

Už nikdy žádný chybějící podpis

Zakázkový list i další dokumenty můžete díky cloudové aplikaci vystavit přímo v terénu a nechat je klienty elektronicky podepsat.

zastupitelnost v týmu

Sledování obchodní pipeline

Na první pohled získáte přehled o průběhu jednotlivých zakázek a snadno se prokliknete ke všem souvisejícím přílohám a aktivitám.

Přiřaďte kolegům projekty jedním kliknutím

Jednotlivé plánované instalace vidíte v přehledném harmonogramu a můžete je přiřadit konkrétním pracovníkům spolu se všemi dokumenty, které k zakázce potřebují.

V případě, že klient potřebuje akutní servis, rychle zjistíte, který zaměstnanec má právě čas, a úkol mu přiřadíte na jeden klik.

Zjednodušte si správu naplánovaných servisů

Jakmile se po instalaci domluvíte na termínech servisních prohlídek, můžete je ihned zadat do Lamaelu – třeba z mobilu.

 
Servisní prohlídky lze nastavit i jako opakující se událost, která se vám vždy spolehlivě zobrazí v kalendáři.

Kontrolujte vytíženost i obchodní příležitosti

Všechny aktuální zakázky – včetně toho, v jakém jsou právě stádiu – můžete pohodlně sledovat a kontrolovat jejich plnění.

Usnadníte tak práci i obchodnímu týmu a projektovým managerům, kteří vidí vytíženost pracovníků a podle toho můžou domlouvat termíny plnění zakázek. 

Jak probíhá implementace funkce Reporty?

  1. Pojďme se sejít nebo si zavolat, abychom zanalyzovali potřeby vašeho podniku. Pobavíme se o tom, jaké reporty potřebujete a co momentálně využíváte.
  2. Navrhneme ideální řešení a cenu přímo pro vaši firmu.
  3. Implementujeme placený modul Reporty do vašeho Lamaelu.
  4. A je to – reporty můžete vytvářet 24/7, na jednom místě a na pouhé 3 kliknutí. Navíc je můžete i exportovat v požadovaném formátu.

Přiřaďte kolegům projekty jedním kliknutím

Jednotlivé plánované instalace vidíte v přehledném harmonogramu a můžete je přiřadit konkrétním pracovníkům spolu se všemi dokumenty, které k zakázce potřebují.

V případě, že klient potřebuje akutní servis, rychle zjistíte, který zaměstnanec má právě čas, a úkol mu přiřadíte na jeden klik.

Zjednodušte si správu naplánovaných servisů

Jakmile se po instalaci domluvíte na termínech servisních prohlídek, můžete je ihned zadat do Lamaelu – třeba z mobilu.

 
Servisní prohlídky lze nastavit i jako opakující se událost, která se vám vždy spolehlivě zobrazí v kalendáři.

Kontrolujte vytíženost i obchodní příležitosti

Všechny aktuální zakázky – včetně toho, v jakém jsou právě stádiu – můžete pohodlně sledovat a kontrolovat jejich plnění.

Usnadníte tak práci i obchodnímu týmu a projektovým managerům, kteří vidí vytíženost pracovníků a podle toho můžou domlouvat termíny plnění zakázek.

S Lamaelem jsme uměli pracovat do hodiny od registrace. Velmi intuitivní rozhraní i široká škála funkcí jsou přesně to, co jsme pro řízení zakázek potřebovali.

Tomáš Koláček

jednatel společnosti

TK Servis Technology

Firma TK Servis Technology se zabývá prodejem, montáží i servisem slaboproudých a silnoproudých rozvodů, telekomunikačních sítí a inteligentních elektroinstalací.


Pro plnění jednotlivých zakázek potřebovala přehledný software.

  • Místo 3 nástrojů, které firma používala, chtěla jen jeden, který by obsahoval všechny potřebné funkce.
  • Hledala nástroj, ve kterém by mohla evidovat a řídit veškeré zakázky i faktury.
  • Potřebovala přehledně spravovat jednotlivé zakázky a měřit čas, který na nich pracovníci strávili.

Teď za ni tyto záležitosti řeší Lamael.

TK Servis Technology

Firma TK Servis Technology se zabývá prodejem, montáží i servisem slaboproudých a silnoproudých rozvodů, telekomunikačních sítí a inteligentních elektroinstalací.


Pro plnění jednotlivých zakázek potřebovala přehledný software.

  • Místo 3 nástrojů, které firma používala, chtěla jen jeden, který by obsahoval všechny potřebné funkce.
  • Hledala nástroj, ve kterém by mohla evidovat a řídit veškeré zakázky i faktury.
  • Potřebovala přehledně spravovat jednotlivé zakázky a měřit čas, který na nich pracovníci strávili.

Teď za ni tyto záležitosti řeší Lamael.

S Lamaelem jsme uměli pracovat do hodiny od registrace. Velmi intuitivní rozhraní i široká škála funkcí jsou přesně to, co jsme pro řízení zakázek potřebovali.

Tomáš Koláček

jednatel společnosti

Jsme tu pro vás

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.


Zavolejte nám

+420 739 592 160
+420 603 224 837

Napište nám

info@lamael.cz

Navštivte nás

QUITEC s.r.o.

Na Vyhlídce 1291
252 10  Mníšek pod Brdy