Lamael experti

Pomůžeme vám nastavit procesy ve firmě, aby vše fungovalo hladce. Vyberte si jednoho z našich expertů a domluvte si workshop na míru.

Michal Nedbal

Naučím vás bleskově zorganizovat váš team.

1250 Kč / Hod

Více informací

Kryštof Kopecký

Naučím vás vytěžit kontakty

a čas na maximum.

950 Kč / Hod

Více informací

Iveta Štědrá

Naučím vás Lamael
s úsměvem na tváři.

490 Kč / Hod

Více informací

Časté dotazy

Čím se Lamael odlišuje? 

Především svým intuitivním rozhraním a propracovanými detaily. Například při přepínání mezi funkcemi se zachovává paměť použitých filtrů. Přejdete třeba ze sekce Prodej do sekce Kontakty a po návratu do Prodeje najdete dříve rozpracovaná data. To vše v jednom okně. 

Jak všechno nastavím? 

Celý nástroj je v češtině. V každé části najdete videonávod a můžete také využít některého z našich proškolených poradců. K dispozici je vám i stálá technická podpora. Můžete začít čímkoliv a nikdy neuděláte chybu, protože všechny části lze propojit dodatečně.

Co všechno Lamael integruje? 

Veškerou firemní agendu, to znamená: kalendář, email, poznámky, CRM, ERP, výkazy práce, úkoly, notifikace, aktivity, nástěnku, firemní chat, evidence, soubory, nástroje pro projektové řízení, fakturaci. Celou kancelář máte vždy u sebe ve formě webové nebo mobilní aplikace.

Mohu pracovat se soukromou i pracovní agendou? 

Ano, Lamael umožňuje přepínat mezi soukromými a pracovními záležitostmi v jednom účtu. Můžete tedy do kalendáře zadat všechny svoje aktivity a odlišit jejich viditelnost. Stejným způsobem lze spravovat i další funkce.

Jsme tu pro vás


Zavolejte nám

+420 739 592 160
+420 603 224 837

Napište nám

info@lamael.cz

Navštivte nás

Na Vyhlídce 1291
252 10  Mníšek pod Brdy

Unikátní český nástroj pro organizaci týmů a správu projektů vyvinutý podle reálných potřeb podnikatelů.