Ceník
Ať řešíte agendu, projekty, obchod a nebo i celou firmu, Lamael pro vás má ten správný balíček.
LITE
Pracovní agenda hezky pohromadě
350 Kč
za měsíc a uživatele
PremiuM
Projekty a obchody pod kontrolou
590 Kč
za měsíc a uživatele
vše v LITE a navíc:
BusineSS
Vše co potřebujete k řízení firmy
950 Kč
za měsíc a uživatele
Výhodný balíček
Běžná cena 1.190 Kč
vše v PREMIUM a navíc:
LITE
Pracovní agenda hezky pohromadě
290 Kč
za měsíc a uživatele
Premium
Projekty a obchody pod kontrolou
490 Kč
za měsíc a uživatele
vše v LITE a navíc:
BusineSS
Vše co potřebujete k řízení firmy
790 Kč
za měsíc a uživatele
vše v PREMIUM a navíc:
Externí uživatelé jsou u nás ZDARMA! Do svého placeného účtu můžete pozvat externisty a účetní. Nebudete za ně platit. Na každého jednoho platícího uživatele tak můžete mít až 3 další uživatele zdarma. Externista vidí své úkoly, kalendář, výkazy a interní chat. Účetní vidí faktury a obchodní dokumenty.
Po registraci máte 14 dnů na vyzkoušení plné verze. Nechceme po vás platební kartu a k ničemu se nezavazujete. Po uplynutí zkušební doby se sami rozhodnete, zda si objednáte jeden z našich tarifů. A pokud náhodou ne, nic se neděje, nic vám účtovat nebudeme. Užijte si Lamael!
Lamael používá 2794 týmů
+
propojuje tým a efektivně řídí projekty
+
fakturuje a reportujte na jedno kliknutí
+
zvyšuje úspěšnost uzavření obchodu
+
zjednodušuje podnikání na maximum
Časté dotazy
Čím se Lamael odlišuje?
Především svým intuitivním rozhraním a propracovanými detaily. Například při přepínání mezi funkcemi se zachovává paměť použitých filtrů. Přejdete třeba ze sekce Prodej do sekce Kontakty a po návratu do Prodeje najdete dříve rozpracovaná data. To vše v jednom okně.
Jak všechno nastavím?
Celý nástroj je v češtině. V každé části najdete videonávod a můžete také využít některého z našich proškolených poradců. K dispozici je vám i stálá technická podpora. Můžete začít čímkoliv a nikdy neuděláte chybu, protože všechny části lze propojit dodatečně.
Je možné pozvat externí spolupracovníky?
Ano, do svého účtu můžete pozvat externisty a účetní. Pozvete je v Nastavení skupiny stejně jako běžné členy týmu, jen jim nastavíte jiné role. Externista vidí jen své úkoly, kalendář a výkazy. Účetní vidí jen obchodní agendu Nákup a Prodej, tedy objednávky, faktury apod.
Co všechno Lamael integruje?
Veškerou firemní agendu, to znamená: kalendář, email, poznámky, CRM, ERP, výkazy práce, úkoly, notifikace, aktivity, nástěnku, firemní chat, evidence, soubory, nástroje pro projektové řízení, fakturaci. Celou kancelář máte vždy u sebe ve formě webové nebo mobilní aplikace.
Mohu pracovat se soukromou i pracovní agendou?
Ano, Lamael umožňuje evidovat soukromé a pracovní záležitosti v jednom účtu. Můžete tedy do kalendáře zadat všechny svoje aktivity a ty osobní označit jako soukromé. Pak je uvidíte jen vy. Jako soukromé si můžete označit i kontakty, úkoly, e-maily, poznámky a soubory.
Kde a jak objednám předplatné?
Svůj tarif si objednáte přímo v aplikaci v menu Předplatné. Vyberte si balíček a zvolte periodu placení - libovolný počet měsíců. Zaplaťte kartou v platební bráně a obratem vám přijde faktura - daňový doklad. Další platby se budou strhávat automaticky. Počet uživatelů můžete kdykoliv změnit.
Jsme tu pro vás
Zavolejte nám
+420 739 592 160
+420 603 224 837
Napište nám
info@lamael.cz
Navštivte nás
QUITEC s.r.o.
Na Vyhlídce 1291
252 10 Mníšek pod Brdy