Ceník

Ať řešíte agendu, projekty, obchod a nebo i celou firmu, Lamael pro vás má ten správný balíček.

LITE

Pracovní agenda hezky pohromadě

350 Kč

/měsíc

  • Úkoly a Kanban board
  • Kalendář a plánování
  • Výkazy a měření času
  • Kontakty a základní CRM
  • Poznámky a fulltextové hledání
  • Soubory a štítky
  • Prostor 1GB / uživatele
BusineSS

Vše co potřebujete k řízení firmy

1.190 Kč

/měsíc

Nyní 350 Kč

vše v PREMIUM a navíc:

  • Nákup: objednávky, faktury, ...
  • Prodej: nabídky, objednávky, ...
  • Ceníky a evidence zboží a majetku
  • Evidence plateb, úhrad a účtů
  • Workflow nad dokumenty
  • Prostor 20GB / uživatele
  • --- PŘIPRAVUJEME ---
  • Automatické upomínky plateb
  • Automatizace procesů
  • OCR a vytěžování dokumentů
  • Vyšší zabezpečení účtu
  • Integrace s dalšími aplikacemi
  • Teamy a pokročilé řízení práv
LITE

Pracovní agenda hezky pohromadě

290 Kč

/měsíc

  • Úkoly a Kanban board
  • Kalendář a plánování
  • Výkazy a měření času
  • Kontakty a základní CRM
  • Poznámky a fulltextové hledání
  • Soubory a štítky
  • Prostor 1GB / uživatele
BusineSS

Vše co potřebujete k řízení firmy

990 Kč

/měsíc

Nyní 290 Kč

vše v PREMIUM a navíc:

  • Nákup: objednávky, faktury, ...
  • Prodej: nabídky, objednávky, ...
  • Ceníky a evidence zboží a majetku
  • Evidence plateb, úhrad a účtů
  • Workflow nad dokumenty
  • Prostor 20GB / uživatele
  • --- PŘIPRAVUJEME ---
  • Automatické upomínky plateb
  • Automatizace procesů
  • OCR a vytěžování dokumentů
  • Vyšší zabezpečení účtu
  • Integrace s dalšími aplikacemi
  • Teamy a pokročilé řízení práv

Časté dotazy

Čím se Lamael odlišuje? 

Především svým intuitivním rozhraním a propracovanými detaily. Například při přepínání mezi funkcemi se zachovává paměť použitých filtrů. Přejdete třeba ze sekce Prodej do sekce Kontakty a po návratu do Prodeje najdete dříve rozpracovaná data. To vše v jednom okně. 

Jak všechno nastavím? 

Celý nástroj je v češtině. V každé části najdete videonávod a můžete také využít některého z našich proškolených poradců. K dispozici je vám i stálá technická podpora. Můžete začít čímkoliv a nikdy neuděláte chybu, protože všechny části lze propojit dodatečně.

Co všechno Lamael integruje? 

Veškerou firemní agendu, to znamená: kalendář, email, poznámky, CRM, ERP, výkazy práce, úkoly, notifikace, aktivity, nástěnku, firemní chat, evidence, soubory, nástroje pro projektové řízení, fakturaci. Celou kancelář máte vždy u sebe ve formě webové nebo mobilní aplikace.

Mohu pracovat se soukromou i pracovní agendou? 

Ano, Lamael umožňuje přepínat mezi soukromými a pracovními záležitostmi v jednom účtu. Můžete tedy do kalendáře zadat všechny svoje aktivity a odlišit jejich viditelnost. Stejným způsobem lze spravovat i další funkce.

Jsme tu pro vás


Zavolejte nám

+420 739 592 160
+420 603 224 837

Napište nám

info@lamael.cz

Navštivte nás

Na Vyhlídce 1291
252 10  Mníšek pod Brdy

Unikátní český nástroj pro organizaci týmů a správu projektů vyvinutý podle reálných potřeb podnikatelů.