LITE

Pracovní agenda hezky pohromadě

350 Kč

za měsíc a uživatele

  • Úkoly a Kanban board
  • Kalendář a plánování
  • Výkazy a měření času
  • Kontakty a základní CRM
  • Poznámky a fulltextové hledání
  • Soubory, štítky a složky
  • Prostor 5 GB / uživatele
BusineSS

Vše co potřebujete k řízení firmy

950 Kč

za měsíc a uživatele

Výhodný balíček

Běžná cena 1.190 Kč

vše v PREMIUM a navíc:

  • Nákup: objednávky, faktury, ...
  • Prodej: nabídky, objednávky, ...
  • Ceníky zboží a služeb
  • Sklady, inventury, uzávěrky
  • Výroba, sériová čísla
  • Kusová evidence zboží a majetku
  • Podpora: požadavky klientů
  • Evidence plateb, úhrad a účtů
  • Automatické párování plateb
  • Automatické upomínky faktur
  • Dvoufázové zabezpečení účtu
  • Teamy a pokročilé řízení práv
  • Prostor 100 GB / uživatele
  • Individuální ceny nad 10 uživatelů podle míry využitých funkcí
LITE

Pracovní agenda hezky pohromadě

290 Kč

za měsíc a uživatele

  • Úkoly a Kanban board
  • Kalendář a plánování
  • Výkazy a měření času
  • Kontakty a základní CRM
  • Poznámky a fulltextové hledání
  • Soubory, štítky a složky
  • Prostor 5 GB / uživatele
BusineSS

Vše co potřebujete k řízení firmy

790 Kč

za měsíc a uživatele

Výhodný balíček

Běžná cena 990 Kč

vše v PREMIUM a navíc:

  • Nákup: objednávky, faktury, ...
  • Prodej: nabídky, objednávky, ...
  • Ceníky zboží a služeb
  • Sklady, inventury, uzávěrky
  • Výroba, sériová čísla
  • Kusová evidence zboží a majetku
  • Podpora: požadavky klientů
  • Evidence plateb, úhrad a účtů
  • Automatické párování plateb
  • Automatické upomínky faktur
  • Dvoufázové zabezpečení účtu
  • Teamy a pokročilé řízení práv
  • Prostor 100 GB / uživatele
  • Individuální ceny nad 10 uživatelů podle míry využitých funkcí

Lamael používá přes 1 500 týmů a 1 000 freelancerů

Nástroj na míru za cenu krabicového řešení

Chybí vám nějaká funkcionalita? Vyvineme pro vás na míru vše, co potřebujete pro řízení své firmy.

Celá firemní agenda na jednom místě

Už žádné přepínání mezi aplikacemi. V Lamaelu řídíte projekty i vztahy s klienty, fakturujete a mnoho dalšího.

Stihnete více práce a vaše efektivita poroste

Konec chaosu a vyrušování. Práce v Lamaelu je jednoduchá a efektivní.

Chytré funkce šetří
až 50 % času

Delegování úkolů a automatizace vám uspoří až
50 % vašeho času.

Časté dotazy

Čím se Lamael odlišuje?

Především svým intuitivním rozhraním a propracovanými detaily. Například při přepínání mezi funkcemi se zachovává paměť použitých filtrů. Přejdete třeba ze sekce Prodej do sekce Kontakty a po návratu do Prodeje najdete dříve rozpracovaná data. To vše v jednom okně.

Jak všechno nastavím?

Celý nástroj je v češtině. V každé části najdete videonávod a můžete také využít některého z našich proškolených poradců. K dispozici je vám i stálá technická podpora. Můžete začít čímkoliv a nikdy neuděláte chybu, protože všechny části lze propojit dodatečně.

Nemám čas nastavovat si systém!

Ano, my víme. Pro majitele nebo manažera není reálné vyhradit si čas na analýzu požadavků, nastavení procesů a vyškolení zaměstnanců. Implementaci Lamaelu do vaší firmy nabízíme jako službu. Vše uděláme s vámi a pro vás. Vy a vaši lidé budete moct začít ihned pracovat.

 

Je možné pozvat externí spolupracovníky?

Ano, do svého účtu můžete pozvat externisty a účetní. Pozvete je v Nastavení skupiny stejně jako běžné členy týmu, jen jim nastavíte jiné role. Externista vidí jen své úkoly, kalendář a výkazy. Účetní vidí jen obchodní agendu Nákup a Prodej, tedy objednávky, faktury apod.

Co všechno Lamael integruje?

Veškerou firemní agendu, to znamená: kalendář, email, poznámky, CRM, ERP, výkazy práce, úkoly, notifikace, aktivity, nástěnku, firemní chat, evidence, soubory, nástroje pro projektové řízení, fakturaci. Celou kancelář máte vždy u sebe ve formě webové nebo mobilní aplikace.

Mohu pracovat se soukromou i pracovní agendou?

Ano, Lamael umožňuje evidovat soukromé a pracovní záležitosti v jednom účtu. Můžete tedy do kalendáře zadat všechny svoje aktivity a ty osobní označit jako soukromé. Pak je uvidíte jen vy. Jako soukromé si můžete označit i kontakty, úkoly, e-maily, poznámky a soubory.

Kde a jak objednám předplatné?

Svůj tarif si objednáte přímo v aplikaci v menu Předplatné. Vyberte si balíček a zvolte periodu placení - libovolný počet měsíců. Zaplaťte kartou v platební bráně a obratem vám přijde faktura - daňový doklad. Další platby se budou strhávat automaticky. Počet uživatelů můžete kdykoliv změnit.

Jaká je cena, když nevyužijeme všechny funkce Lamaelu?

Pro skupiny nad 10 uživatelů sestavíme individuální tarif a nastavíme vám cenu dle míry využitých funkcí. Nechceme, abyste platili za něco, co nebudete používat. Pro bližší informace nás kontaktujte na telefonním čísle +420 603 224 837 nebo nám napište na info@lamael.cz.

 

Máte dotaz nebo potřebujete specifické funkce? Napište nám

Jeden nástroj na všechno

Desítky ušetřených hodin měsíčně

Úprava na míru vašim potřebám

Nejste spokojení? Neplatíte!

0 of 350
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů