Koordinace práce v agentuře? Snadno a z jednoho místa

Vyřešte práci v agentuře efektivně a zbavte se času vyplýtvaného na procesní záležitosti. Snížíte své náklady a budete fakturovat 100 % odpracovaného času.

Agentura, rychlá porada venku

Spolupracují s námi


Řízení z jednoho místa

Databáze leadů, řízení projektů, zpracování úkolů, vystavení faktury i hlídání splatnosti na jednom místě. S námi nepotřebujete ani Excel, ani tucet různých aplikací.

Vše najdete, kde to má být

Každý dokument, každá informace, každá konverzace probíhá na tom správném místě. Nemusíte nic dohledávat a na nic nezapomenete.

Hlídá práci v týmu

Lamael kontroluje návaznost úkolů a uvolňuje kapacity podle jejich plnění. Ohlídá vám zastupitelnost a v kalendáři na první pohled uvidíte, kdo je vytížený a kdo se může do něčeho pustit.

Zvyšuje vyfakturované částky

Lamael měří váš čas, a proto se vám nestane, že zapomenete něco vyfakturovat. Fakturace našich klientů se zvýšila až o 53 %.

Vyzkoušeno agenturami

Lamael odpovídá skutečným potřebám reálných agentur, které patří mezi jeho zákazníky. Tentokrát se nemusíte přizpůsobovat svému projektovému nástroji, on se přizpůsobí vám. Naše kompletně česká podpora je tu pro vás a rádi vám všechno upravíme na míru.

Team při práci v agentuře
Projekty pod kontrolou

100% funkční

Víme, kolik času spolykají procesní záležitosti ve firmě. Proto Lamael automatizuje maximální množství procesů, propisuje data a samostatně reportuje, vystavuje faktury, hlídá jejich splatnost a má celou řadu dalších funkcí, díky kterým ušetříte čas.

Lamael můžete vyzkoušet zdarma

Nejste si jistí, jestli je pro vás Lamael to nejlepší řešení? Nevadí. Můžete ho totiž vyzkoušet zdarma a po 14 dnech se rozhodnout, jestli ho chcete s minimálním poplatkem využívat i nadále. Pokud byste se rozhodli, že pokračovat nechcete, vaše data nezmizí a zůstanou vám v Lamaelu k dispozici.

„Dřív jsme fakturovali 54 % času jednotlivých zaměstnanců. Dneska fakturujeme 94 % a přesně víme, čím trávíme zbývající čas. Práce se nezasekává a ubylo mnoho činností spojených se správou nejrůznějších aplikací.“

„Konečně nelituji toho, že jsem se vydal, jak se říká, na vlastní nohu. Už se nestresuji tím, že něco prošvihnu, nebo ztratím důležitý dokument. Všechno mám na jednom místě. V Lamaelu,“

Jan Skovajsa, myTimi

Agentura myTimi vznikla jako startu-up v roce 2017, a když Excel přestal stačit jejím potřebám, začala postupně využívat další a další aplikace. Ty jí pomáhaly udržovat firmu v chodu, nicméně málo spolu komunikovaly a zázemí agentury zahrnovalo práci několika lidí.


CEO agentury si uvědomil, že přichází o čas, klienty a peníze, a to hned z několika důvodů:

  • Práce jeho týmu není efektivní kvůli nutnosti přenášet data mezi aplikacemi.
  • Nedostatkem automatizace procesů dochází k lidským chybám a ztrátě zákaznické důvěry.
  • Nedostatek informací o využití jednotlivých členů týmu vede k prostojům v jejich práci.

Vyzkoušejte Lamael

Jsme tu pro vás


Zavolejte nám

+420 739 592 160
+420 603 224 837

Napište nám

info@lamael.cz

Navštivte nás

QUITEC s.r.o.

Na Vyhlídce 1291
252 10  Mníšek pod Brdy