Máte střední nebo malou firmu a hledáte ideální aplikaci pro řízení projektů? Unavuje vás neustále používat spoustu různých programů? To chápeme. Neustále přepínat mezi okny, pamatovat si, kam máte vykázat čas, kde máte najít zadání a kdo je za jaký úkol zodpovědný, je zkrátka peklo.

Místo toho, abyste se věnovali projektům, které vám vydělají peníze, ztrácíte čas zbytečnostmi. Protože ani nás neefektivní projektové řízení nebaví, rozhodli jsme se vyvinout aplikaci, která obsáhne vše, co malá a střední firma potřebuje. Výsledkem je komplexní software pro řízení projektů, který usnadňuje práci managerům i zaměstnancům. Lamael je ideálním parťákem pro vaše podnikání. A my vám dnes řekneme proč.

Nástroje projektového řízení

V Lamaelu máte všechny informace o projektech na jednom místě. Včetně výkazů, dokumentů a týmové komunikace.

Všechny projekty vidíte přehledně na jedné nástěnce. K projektům můžete přiřadit konkrétní úkoly a k nimi jednotlivé členy týmu, jako jejich řešitele. Získáte tak ucelený přehled o tom, kdo je za co zodpovědný a jak jsou vaši zaměstnanci pracovně vytížení. Díky projektovému řízení v Lamaelu je vždy jasné, jak práce postupuje a kdy má být hotová.

Pokud máte na projekt jasně daný rozpočet, předem stanovíte čas, který může tým prací na projektu strávit. Jednotlivé časové dotace pak přiřadíte k úkolům, aby jejich řešitelé věděli, kolik času na jejich splnění mají. Tímto způsobem budete práci na projektu velmi snadno vykazovat. Vykázaný čas následně vyfakturujete jedním kliknutím.

Projektové úkoly, aktivity a e-maily vidíte přímo na kartě projektu. Stejně tak veškeré dokumenty související s projektem. Složité dohledávání pokynů, výstupů a připomínek vás tedy rozhodně nečeká. Velmi snadné je i samotné vytváření projektů. Jednoduše zadáte všechny informace do Lamaelem připravené šablony.

Tip: Podívejte se, jak vám používání Ganttova diagramu usnadní projektový management.

Marketingové řízení a plánování

Díky Lamaelu zvýšíte počet získaných zakázek. Jak? Pomocí systému na konverzi obchodních příležitostí na uzavřené obchody.

Díky přehledné pipeline vám neunikne žádná obchodní příležitost. Budete sledovat průchod zákazníka přes všechny fáze obchodu. Dojde oslovený zákazník až na konec řetězce? Zastavuje se většina v některé fázi? Když tyto informace získáte, velmi snadno pak odstraníte všechny zádrhele, které vaše zákazníky od obchodu odrazovaly a zvýšíte prodejnost.

Tip: Přečtěte si, jak přesně obchodní příležitosti evidovat.

Pod palcem máte také komunikaci se zákazníky. Databáze kontaktů je jedna z nejcennějších věcí, které firma má. Využít ji můžete pro budování zákaznického portfolia a obchodních vztahů nebo pro e-mailový marketing a remarketing. V Lamaleu máte v kontaktech pořádek. Můžete je třídit podle cílových skupin a snadněji tak oslovit ty pravé zákazníky.

Software pro práci z domova

Projektový management v Lamelu je ideální pro práci na dálku. Vy i vaši zaměstnanci můžete snadno pracovat z domova. K zadávání úkolů i týmové spolupráci nepotřebujete být na jednom místě nebo si neustále volat. V Lamaelu vidíte vše jasně a přehledně. Co máte dnes dělat, kolik na to máte času, komu máte práci odevzdat a na koho směřovat případné dotazy. Nebo naopak kdo vám má odevzdat výstupy, čí práci máte zkontrolovat a co musíte hotové odeslat klientovi.

Tip: I když je používání Lamaelu snadné a intuitivní, máme pro vás na našem webu řadu návodů, jak jeho funkce využívat naplno. Pokud tedy budete někdy tápat, snadno si v nich dohledáte vše potřebné.

Protože žádná slova nenahradí činy, můžete si Lamael vyzkoušet na 14 dní zdarma. Zjistíte, jak systém funguje, co všechno umí a zda je pro vaše podnikání opravdu tím pravým parťákem. My věříme, že ano, ale přesvědčte se na vlastní kůži!

 

Související témata

Související články

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Velká příručka, jak pracovat s Lamaelem: Podrobně o agendách Kalendář, Úkoly a Aktivity

Velká příručka, jak pracovat s Lamaelem: Podrobně o agendách Kalendář, Úkoly a Aktivity

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}