• Domů
  • |
  • Blog
  • |
  • Snížení administrativní zátěže pro Devol s. r. o.

Snížení administrativní zátěže pro Devol s. r. o.

Kdo je Devol s. r. o.

Společnost Devol s. r. o. se zabývá automatizací průmyslové výroby. Jejich zaměření v oboru je velmi komplexní, zahrnuje plánování, návrhy konstrukcí výrobních linek a výstavbu automatizovaných linek včetně programování robotů. Kromě toho mají ve firmě klasická oddělení, která se starají o obchod, finance a propagaci.

 

Nárůst objednávek i administrativy

Když se podařilo získat první velké projekty, které pro firmu znamenaly šanci více se na trhu zviditelnit. Projekty však s sebou přinesly něco nového, a tím byly zvýšené nároky na administrativu, organizaci práce a delegování úkolů. Proto se vedení společnosti v čele s jejím jednatelem, Michalem Ježkem, rozhodlo pro pořízení systému pro řízení projektů.

Všichni v Devolu jsou zkušení profesionálové, a tak každý už někdy s některým ze systému na organizaci práce přišel do kontaktu. Obávali se však úskalí, které pořízení takového systému přináší – vysoké pořizovací náklady, dlouhá a složitá implementace, a navíc angličtina jako jediná jazyková volba.

 

Volba padla na Lamael

Náhodou na internetu narazili na reklamu na Lamael. Využili možnosti si Lamael zdarma vyzkoušet. Už na počátku ocenili, že je Lamael celý v češtině (angličtinu si lze zvolit). Při implementaci využívali onboarding – videonávody, články a i konzultace, které Lamael poskytuje. Vše šlo vyřešit téměř okamžitě a v případě konzultací vše probíhalo s konkrétními lidmi z týmu Lamaelu, ne s anonymním call centrem. Ještě ve zkušební době Devol vše převedl do praxe a naučil se se systémem pracovat. Jednoduchost systému a plynulost zavedení Devol přesvědčila a pořídili si licenci na jeden rok.

 

V čem Lamael Devolu pomohl nejvíce?

Lamael pomohl v Devolu snížit objem práce, který se vázal k nutné administrativě. Vše teď můžou s týmem vyřešit během chvilky, kdykoliv, kdy si Lamael otevřou. Navíc díky systému mají stále všechny podklady na jednom místě, mohou tak pružněji reagovat na jakékoliv změny ve firmě. Čas, který by v Devolu věnovali administrativě, teď můžou jednotlivé týmy investovat do technologického řešení zakázek, které jsou pro Devol prioritou.

O Lamael se můžou v Devolu opřít i při obchodních jednáních, komunikaci s klienty a vytváření obchodních nabídek. Všechny důležité informace mají totiž ve složkách klientů a mohou s nimi pracovat i v terénu.

Díky Lamaelu se teď Devol nemusí obávat výzev v podobě velkých zakázek pro významné klienty na trhu. Jejich tým si totiž může být 100 % jistý, že má práci na projektech dobře zorganizovanou a obstojí i v konkurenci velkých firem.

 

„U nás v Devolu pracuje pět projektantů. Každý máme zkušenost s nějakým CRM systémem, takže jsme se implementace popravdě obávali.
Nakonec ale všechno díky efektivnímu onboardingu proběhlo hladce a během pár týdnů jsme Lamael nasadili do své praxe, což nám týdně šetří desítky hodin administrativy.“

Michal Ježek, jednatel společnosti Devol

Related Posts

Komplexní řešení správy projektů pro Grania s.r.o.

Komplexní řešení správy projektů pro Grania s.r.o.

Lamael recenze 2021: Nástroje pro web

Lamael recenze 2021: Nástroje pro web

Jak myTimi používá Lamael – Lamael

Jak myTimi používá Lamael – Lamael

Pavla Rýgrová


Your Signature

Leave a Reply


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}