Pharmafit je rodinná firma, která pochází ze srdce Moravy a zabývá se výrobou kosmetiky, doplňků stravy a kávy pod značkou Renovality. Snaží se dělat své produkty trochu jinak, s úctou k přírodě a bez přidaných syntetických látek, konzervantů nebo barviv. Své portfolio Pharmafit neustále rozšiřuje o nové segmenty produktů.

 

S čím potřebovala firma Pharmafit pomoct a proč vsadila na Lamael?

Společnost Pharmafit hledala nástroj, který by jí pomohl sjednotit komunikaci a koordinaci celého týmu. Potřebovala totiž zlepšit řízení celého podniku a veškeré projekty a úkoly transparentně sdílet se svými pracovníky.

Lamael už znali z minulosti, protože ho kdysi vyzkoušeli. Upustili od něj kvůli firemní reorganizaci a následně využívali i jiné CRM. Nyní se rozhodli k Lamaelu naplno vrátit, a to hlavně proto, že je jednoduchý, přehledný a nenáročný i pro méně zdatné uživatele moderních technologií.

 

 Pravá ruka, bez které už ani ránu 

I když společnost Pharmafit na poprvé u Lamaelu nezůstala, cestu si k němu nakonec našla. Na trhu totiž nenašla jiný nástroj, který by jí pomohl současně:

  • optimalizovat přehled úkolů a firemních kampaní,  
  • zlepšit interní komunikaci, 
  • udržovat transparentnost projektů, úkolů i informací v týmu, 
  • evidovat a zpětně kontrolovat vypracování úkolů a projektů. 

A zároveň splnit požadavek, aby se v něm vyznal i člověk, který internet ani další technologie téměř nevyužívá. Lamael je navíc jako jeden z mála nástrojů plně v českém jazyce a k dispozici našim klientům je i česká podpora, která s čímkoliv pomůže a poradí. Zaučování ale většinou není potřeba, protože je Lamael natolik intuitivní, že se s ním člověk sám naučí během chvíle 

Firma Pharmafit ho používá lehce přes rok a je s ním velmi spokojená. Bohužel si neeviduje, kolik času jim organizace firmy, projektů i týmu zabírá, nicméně se Lamael stal jejich pravou rukou, která usnadňuje každodenní administrativní činnosti a celkovou koordinaci. 

„Lamael je pro nás již neodmyslitelný pomocník při zpětné kontrole a evidování vypracování úkolů a projektů. Díky němu máme přehled v projektech, úkolech a zlepšila se i interní komunikace.“ 

– Tomáš Brychta, manažer 

Související témata

Související články

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Důraz na emoční inteligenci projektových manažerů: Význam empatie, komunikace a řešení konfliktů

Důraz na emoční inteligenci projektových manažerů: Význam empatie, komunikace a řešení konfliktů

Topíte se v e-mailech? 6 tipů, jak se nenechat zahltit příchozí poštou

Topíte se v e-mailech? 6 tipů, jak se nenechat zahltit příchozí poštou

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}