• Home
  • |
  • Blog
  • |
  • Databáze kontaktů, nebo chaos? 4 tipy, jak mít v kontaktech přehled

Databáze kontaktů, nebo chaos? 4 tipy, jak mít v kontaktech přehled

Databáze kontaktů a šuplík plný vizitek není totéž. V prvním případě totiž přesně víte, kde evidujete klíčové kontakty na své klienty, dodavatele, partnery i potenciální zákazníky. V tom druhém sice víte, že kontakt máte, ale netušíte kde, protože vaše chaotická hromada vizitek postrádá systém. Takový kontakt tedy nikdy nevyužijete v rozhodující fázi obchodování. Každý úspěšný podnikatel přitom ví, že tím nejcennějším majetkem firmy jsou data. V dnešním článku vám proto představíte 4 tipy, jak mít v kontaktech pořádek, abyste ze svého bohatství mohli skutečně těžit.

 

1. Jde to i bez papírů

Na své kontakty si nemusíte vést speciální adresář ani nosit po kapsách neskladný vizitkovník. Můžete pro ně vyčlenit speciální místo v online světě. Konkrétně tedy v záložce Kontakty projektového nástroje Lamael. Do něj nemusíte nic složitě přepisovat, vizitky stačí naskenovat.

V Lamaelu evidujete všechny své elektronické vizitky přehledně na jednom místě. Klíčové informace o kontaktech vidíte na první pohled bez nutnosti proklikat se do hlubin projektového nástroje. K vizitce si navíc můžete přidat i další kontakt spojený s danou firmou.

Tip: Koukněte na návod, jak kontakty v Lamaelu zadávat.

 

2. Dodavatel, klient nebo potenciální zákazník?

V záložce Kontakty najdete všechny klíčové funkce pro práci s kontakty. Pomocí vlastního stavu si nadefinujete, jaký typ vztahu mezi sebou máte. Zároveň můžete doplnit i zájem a specifikovat tak oblast, ve které vidíte potenciál vzájemné spolupráce. Díky tomuto rozšíření budete vždy přesně vědět, s kým máte tu čest a v jaké fázi jste v rámci obchodování skončili.

 

3. Propojte všechny firemní kontakty

Kontakty by měly být snadno dostupné nejen pro vás, ale i pro všechny další obchodníky z vaší firmy. Svou firemní databázi sjednoťte do jediné, ke které budou mít přístup všechny povolané osoby. K elektronické vizitce si pak jednoduše přiřadíte obchodníka, který s kontaktní osobou jedná.

Díky tomu budete svou databázi kontaktů efektivně budovat bez toho, aniž by vám vznikaly duplicity. Jakékoliv změny provedené u kontaktu uvidí automaticky celý tým, takže nebudete muset informovat každého zvlášť.

 

4. Barva sem, barva tam

V Lamaelu máte k dispozici hned několik barevných štítků, které můžete přiřadit ke kontaktům dle vlastní priority, typu kontaktu nebo fáze jednání. Takové štítkování vám poslouží i při následném filtrování kontaktů, kdy potřebujete provést hromadné úpravy nebo automatizovat sdělení.

 

Proč využít ke správě kontaktů právě Lamael?

 

  • Při vytváření kontaktu vám usnadňuje práci našeptávač, který bere data z ARESu, a tudíž doplní veřejně dostupné informace o kontaktu za vás.
  • Všechny kontakty máte přehledně uspořádané na jediném místě.
  • Sami si určíte, kdo z týmu bude mít k elektronickým vizitkám přístup.
  • Ke kontaktu si můžete doplnit termín, díky kterému nikdy nezapomenete na nic z toho, co jste slíbili.
  • K třídění můžete využít barvy, stav a zájmy.
  • Z karty kontaktu můžete vytočit telefonní číslo nebo poslat e-mail.
  • U kontaktu vidíte veškerou agendu – projekty, úkoly, aktivity a další.
  • Ke každé vizitce můžete přidat vlastní přílohy a shromažďovat tak veškerá data o kontaktu na jednom místě.

Related Posts

Online nástěnka: Vytvořte si ji rychle a jednoduše

Jak na home office při karanténě

Hromadná fakturace: Šetří čas i peníze

Víte, kolik času skutečně trávíte prací? Automatický výkaz práce to zjistí za vás

Pavla Rýgrová


Your Signature

Leave a Reply


Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}