• Domů
  • |
  • Blog
  • |
  • Scorecard – Získejte kontrolu nad svou organizací

Pojem Scorecard (SC) označuje metriku výkonu strategického managementu používanou k identifikaci a zlepšování různých interních podnikových funkcí a jejich výsledných externích výsledků. Skórovací karty, které se používají k měření a poskytování zpětné vazby organizacím, jsou běžné mezi společnostmi ve Spojených státech, Spojeném království, Japonsku a Evropě.

Sběr dat je zásadní pro poskytování kvantitativních výsledků, protože manažeři a vedoucí pracovníci shromažďují a interpretují informace. Zaměstnanci společnosti mohou tyto informace využít k lepšímu rozhodování o budoucnosti svých organizací.

Proč používat Scorecards

Používání skóre má mnoho výhod. SC například umožňuje podnikům shromažďovat informace a data do jediné zprávy, aniž by se museli zabývat více nástroji. To umožňuje managementu ušetřit čas, peníze a zdroje, když potřebuje provést kontroly za účelem zlepšení postupů a operací.

Scorecards poskytují managementu kromě finančních záznamů také cenný přehled o službách a kvalitě jejich firmy. Měřením všech těchto metrik jsou manažeři schopni školit zaměstnance a další zúčastněné strany a poskytovat jim rady a podporu. To jim umožňuje komunikovat své cíle a priority, aby splnili své budoucí cíle.

Další klíčovou výhodou SC je, jak pomáhá společnostem snížit závislost na neefektivitě jejich procesů. To se nazývá suboptimalizace. To často vede ke snížení produktivity nebo výstupu, což může vést k vyšším nákladům, nižším výnosům a zhroucení obchodních značek a jejich reputace.

Vzor Scorecard ke stažení

Připravili jsme pro vás příklad, jak skutečně vypadá zpracované SC. Tento vzor můžete použít jako inspiraci pro vlastní plánování a řízení.

Vzorové SC si stáhněte zde.

Scorecard je ale jen střípek toho, co můžete pro rozvoj vašeho byznysu udělat. Pokud chcete své podnikání skutečně posunout na vyšší úroveň, pak si nenechte ujít knihu Evoluce podnikání. Najdete ji na našem webu https://evolucepodnikani.cz/

Related Posts

Jak se stát úspěšným obchodníkem: 6 důležitých vlastností a nejčastější chyby obchodníků

Jak se stát úspěšným obchodníkem: 6 důležitých vlastností a nejčastější chyby obchodníků

Naučte se plánovat harmonogram projektu – 5 kroků, jak na něj

Naučte se plánovat harmonogram projektu – 5 kroků, jak na něj

4 nejčastější chyby v řízení projektů: Jak se jim vyhnout jednou provždy?

4 nejčastější chyby v řízení projektů: Jak se jim vyhnout jednou provždy?

Jak řídit firmu z dovolené?

Jak řídit firmu z dovolené?

Martin Pavlík


Zakladatel a majitel ve firmě QUITEC s.r.o., tvůrce projektu Lamael. Miluje nové technologie a jeho zálibou je zjednodušování podnikání, práce a života pro dosažení vyšších zisků, více radosti a osobního štěstí.

Martin Pavlík

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}