Prvních 14 dní se s tím učíte a stejně to nejde. Lamael je jiný. Šetří čas

CRM Lamael šetří čas

Všichni chceme o víkendu vypnout. Nemyslet na práci. Ale realita bývá jiná. Bavil jsem se s několika právnickými kancelářemi a zjistil jsem, že víkend tu skoro neznají. Že jedou nadoraz. Jsou v práci od nevidím do nevidím. Když jsem pročítal jejich odpovědi ve výzkumech, bylo poměrně jasné, že jestli někdo potřebuje uspořádaný CRM systém, jsou to právníci. Tady už nešlo o obchod, ale skoro o život. 🙂

Takže jsme Lamael vyladili hlavně pro vás. Abyste ve svých kancelářích měli přehled o spisech. Aby bylo ihned jasné, kdo pracuje na kterém případu. Aby se nemohlo stát, že budete pracně hledat podklady. Jelikož Lamael funguje na cloudovém systému, mají do něj přístup všichni členové kanceláře. A nadřízení vědí, na kterém úkolu se aktuálně pracuje.

Setkal jsem se třeba s tím, že mi jedna právnička řekla: “Já už nechci padat na ústa.” Použila trochu expresivnější výraz, který nevím, jestli LinkedIn snese. Každopádně byla prostě natolik vytížená, že si nemohla dovolit řešit administrativu. Ale delegování úkolů telefonicky nebo ústně jí stejně bralo hodiny, které mohla trávit daleko efektivněji. Takže ve výsledku tratila firma i její psychické zdraví. Rád bych vám řekl, že vyzkoušela Lamael a všechno bylo najednou v pohodě. 🙂 Ale takhle snadné to není. Lamael CRM používá, mám od ní pozitivní feedback, nicméně zavalená prací je stále. Nicméně už aspoň nemusí myslet na lhůty u případů, protože Lamael jí je hlásí v e-mailu.

Beru si z toho jedno. Že Lamael vážně umí pomoct s efektivitou týmu. A nemusíte být zrovna právník zavalený lejstry.

Pošli to dál!

Martin Pavlík

Zakladatel a majitel ve firmě QUITEC s.r.o., tvůrce projektu Lamael. Miluje nové technologie a jeho zálibou je zjednodušování podnikání, práce a života pro dosažení vyšších zisků, více radosti a osobního štěstí.

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: