Kulturní a kongresové centrum Elektra je příspěvkovou organizací města Luhačovice, která se zabývá pořádáním a koordinací kulturních akcí v lázeňském městě, provozem kina, informačního centra, organizací a pořádáním kongresů a koordinací a rozvojem cestovního ruchu. Jako takové potřebuje mít ve všech svých aktivitách perfektní přehled a skvěle zorganizovanou práci. 

 

S čím potřebovalo centrum Elektra pomoct? 

Elektra se potýkala s neefektivní komunikací a sledováním postupu v jednotlivých projektech a úkolech. Sháněli nástroj, ve kterém by mohli operativně zadávat úkoly a zároveň u nich diskutovat ohledně jejich plnění a dokončení. 

Kromě toho také potřebovali, aby v něm šel vytvořit seznam dodavatelů, byla zde možnost evidovat zákazníky, a především by šlo snadno vystavovat faktury přímo podle plnění služeb pro jednotlivé klienty.   

 

Proč se rozhodli pro Lamael?  

Nejdříve v Elektře zkoušeli nasadit CRM Raynet, ale systém jim neposkytoval všechny potřebné funkce z pohledu evidence a monitoringu plnění úkolů – přeci jen jde o nástroj určený spíše k obchodním procesům než čistě pro projektový management. O Lamaelu už něco málo slyšeli, ale trkla je do očí až reklama na sociálních sítích. Více si o našich službách přečetli na webu a řekli si, že jsme ti praví – a přešli na Lamu. 

 

Jak konkrétně náš CRM systém centru Elektra pomohl?  

Díky nám může Kulturní a kongresové centrum Elektra velmi snadno a přehledně evidovat veškerou svou činnost prostřednictvím projektů a dílčích úkolů. Vidí, kdo přesně má úkol na starosti a jak práce na něm postupuje. 

Zaměstnanci jsou podle ředitele mnohem produktivnější, protože přesně ví, co mají dělat a on snáze udrží přehled nad jednotlivými projekty a jejich plněním. Pomocí Lamaelu tak přemohli nepřehlednost a chaos, se kterými v rámci moha odvětví své činnosti dlouho bojovali. 

V ostrém provozu mají Lamael od prosince 2022, tedy přibližně půl roku. Se systémem se rychle sžili a už teď jasně vidí, že se čas strávený na zadané práci zkrátil o 40–60 % (v závislosti na oblasti činnosti). 

 

Co o Lamaelu říká ředitel centra? 

Lamael jsme v naší příspěvkové organizaci nasadili jako základní systém pro řízení činnosti a evidenci úkolů. Nezáleží na tom, jestli jste firma, nebo městská organizace. Vše, co děláme, děláme proto, abychom dosáhli vytyčených cílů a někam se posunuli. A v tom se nelišíme. Proto jsme v Lamaelu začali naše aktivity řídit jako projekty. Na jednom místě plánujeme, evidujeme objednávky i faktury a sledujeme plnění dílčích úkolů. Díky tomu máme neustálý přehled o efektivitě naší činnosti, průměrná délka plnění úkolů se zkrátila až o 60 % a my se můžeme věnovat rozvoji kultury a cestovního ruchu v Luhačovicích,“ vypočítává výhody Lamaelu Jan Zavřel, ředitel Kulturního a kongresového centra Elektra. 

Související témata

Související články

Areál Amfík Bukovina pořádá jednu akci za druhou a díky Lamaelu mu to jde jako po másle

Areál Amfík Bukovina pořádá jednu akci za druhou a díky Lamaelu mu to jde jako po másle

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

„Lamael je neodmyslitelný pomocník, který nám vylepšil interní komunikaci,“ říká vedení společnosti Pharmafit

„Lamael je neodmyslitelný pomocník, který nám vylepšil interní komunikaci,“ říká vedení společnosti Pharmafit

Lamael zkvalitnil firmě Forbes Ideal Place zákaznickou péči i komunikaci v týmu

Lamael zkvalitnil firmě Forbes Ideal Place zákaznickou péči i komunikaci v týmu

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}