V aplikaci Lamael můžete nezávisle na sobě spravovat více pracovních skupin = teamů. Do každého týmu přizvete členy, kteří mohou pracovat pouze s agendou dané skupiny. Přes odlišení pracovních skupin zadáte do Lamaelu například více samostatných firem.

Pracovní skupinu vytvoříte kliknutím na oranžové tlačítko se svým jménem v pravém horním rohu a následným kliknutím na volbu „Nastavení uživatele“ v roletce s nabídkou.

spoluprace

Otevře se dialogové okno s nastavením, ve kterém scrollujte dolů až k části „Členství v pracovních skupinách“. Klikněte na tlačítko „Založit novou pracovní skupinu“.

prace

Po kliknutí se tlačítko změní na řádek, do kterého napište název nové skupiny. Pak klikněte na „Enter“.

spoluprace

Po úspěšném přidání nové pracovní skupiny klikněte opět na oranžové tlačítko se svým jménem. V roletce s nabídkou, která se rozbalí, najdete úplně dole přehled svých pracovních skupin. Pro práci v náhledu patřícímu k dané pracovní skupině klikněte na její název.

spoluprace

Nyní můžete do skupiny pozvat další členy. Klikněte na oranžové tlačítko se svým jménem a z nabídky v roletce vyberte možnost „Nastavení skupiny“.

spoluprace

Otevře se dialogové okno s nastavením skupiny, scrollujte dolů až k části „Členové pracovní skupiny“ a klikněte na zelené tlačítko „Přidat nového člena“.

spoluprace

Po kliknutí na tlačítko se otevře sekce „Nový člen pracovní skupiny“. Pro přidání kolegy do skupiny vyplňte jeho pracovní email, přezdívku a celé jméno. Akci potvrďte kliknutím na modré tlačítko „Nastavit“.

spoluprace

Pokud spolupráci s novým kolegou ukončíte, pak jeho odebrání ze skupiny vyřešíte na stejném místě, kde byl přidán – tedy pod volbou „Nastavení skupiny“ v sekci „Členové pracovní skupiny“.

spoluprace

 

Související témata

Související články

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Důraz na emoční inteligenci projektových manažerů: Význam empatie, komunikace a řešení konfliktů

Důraz na emoční inteligenci projektových manažerů: Význam empatie, komunikace a řešení konfliktů

4 vychytávky pro správný management firmy

4 vychytávky pro správný management firmy

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}