Pokud se vaše firma zabývá prodejem zboží, které zákazníkům umožňujete před nákupem vyzkoušet, pak je toto téma přímo pro vás. V Lamaelu najdete pod stejnou funkcí kromě evidence majetku a zápůjček také přehled prodávaného zboží nebo služeb, pokladen a účtů. Jednoduše řečeno na jedno místo můžete umístit všechny potřebné seznamy a evidence, které pro své podnikání používáte.

Pokud zákazníkům zapůjčujete zboží například na vyzkoušení, založte si v Lamaelu seznam produktů ve své nabídce. Začněte přepnutím do okna „Seznamy“ v hlavním menu a pak klikněte na tlačítko se třemi pruhy v šedém řádku pod hlavním menu. Otevře se roletka s nabídkou, ve které vyberte možnost „Kategorie“.

záložka Seznamy

Pod kategorie sdružujete produkty, které spolu souvisí. Novou kategorii založíte kliknutím na zelené tlačítko „Nový záznam“. Otevře se dialogové okno, ve kterém přiřadíte nové kategorii název, sazbu DPH a případně i doplňující popis.

vytvoření nového záznamu

Když založíte kategorii produktů, můžete do ní přidávat produkty. Klikněte na ikonu se třemi čarami v šedém řádku a po rozbalení roletky s nabídkou vyberte možnost „Produkty“.

přidávání produktů do kategorie

Nový produkt přidáte do Lamaelu kliknutím na zelené tlačítko „Nový záznam“. Otevře se dialogové okno pro zadání produktu. Při vyplňování jednotlivých řádků vám bude pomáhat našeptávač s nabídkou možností.

tvorba nového záznamu

Pokud máte široký sortiment, nahrajte do detailu produktu soubor s fotkou zboží, hodně si tím do budoucna usnadníte práci.

nahrání fotky produktu

Pro správu zápůjček zboží použijte náhled „Evidence“. Klikněte na ikonu se třemi čarami v šedém řádku a po rozbalení roletky s nabídkou vyberte možnost „Evidence“.

správa zápůjček v náhledu evidence

Do evidence přidáte položku po kliknutí na zelené tlačítko „Nový záznam“. Otevře se dialogové okno pro zapsání detailů o zboží. Po kliknutí do řádku „Stav“ se rozbalí roletka s nabídkou stavů, díky kterým se vám otevře celá škála možností využití náhledu „Evidence“. Můžete zde evidovat třeba reklamace nebo definovat úplně nový vlastní stav například pro část zboží používaného pro účely výstav a veletrhů.

evidence nového zboží

Pokud chcete vytvořit vlastní stav, klikněte na ozubené kolečko v šedém řádku pod hlavním menu a po rozbalení roletky s nabídkou klikněte na možnost „Vlastní stavy“.

vytvoření vlastního stavu

Otevře se dialogové okno, ve kterém kliknete na tlačítko „Přidat“. V seznamu stavů se zobrazí nový řádek, do kterého jednoduše napíšete název stavu.

přidání vlastního stavu

Související témata

Související články

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

85 % zaměstnanců chce flexibilitu: Hybridní práce jako jeden z trendů roku 2024

85 % zaměstnanců chce flexibilitu: Hybridní práce jako jeden z trendů roku 2024

Jak udržovat pořádek ve své firmě? Fulltextové vyhledávání v Lamaelu vás zachrání

Jak udržovat pořádek ve své firmě? Fulltextové vyhledávání v Lamaelu vás zachrání

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}