• Home
  • |
  • Blog
  • |
  • Předsevzetí a produktivita: Jak být v roce 2021 organizovanější

Předsevzetí a produktivita: Jak být v roce 2021 organizovanější

Blíží se konec roku a většina z nás začíná uzavírat další kapitolu svého života. Vyhodnocujeme uplynulých 12 měsíců a střádáme si v hlavě plány a předsevzetí do nového roku. Co byste si přáli Vy? Kým chcete být a které cíle si chcete odškrtnout o příštím silvestru?

 

Nový rok a nový elán

Někteří fitness trenéři mají speciální přezdívku pro ty, kteří se v lednu nahrnou ve zbrusu nových teniskách na běžecký pás. Říká se jim ledňáčci a sportování jim vydrží pár týdnů. Faktem je, že neexistuje žádná unikátní rada, jak dodržet novoroční předsevzetí o zdravém životním stylu. V tomto případě platí, že dokud nenajdete svoji vlastní vnitřní motivaci, jsou vaše šance na úspěch malé.

Když ale máte důvod, proč chcete začít (například s cvičením), pomůže vám s disciplínou plánování. Věnujte osobním aktivitám stejnou pozornost, jako těm pracovním. Inspiraci najdete v článku „Jak rozdělit úkoly na podúkoly v checklistu“.

 

Opakování matka produktivity

Asi jste o tom už četli, ale dokud nevyzkoušíte, nepochopíte to. Návyky se dají získat opakováním. Je to stejné, jako když učíte dítě poděkovat nebo poprosit. V každé vhodné situaci mu připomenete důležitost „kouzelného slůvka“. Vytvořte si sami pro sebe vnitřního rodiče, který převezme zodpovědnost ve chvíli, kdy hrozí, že uděláte „špatné rozhodnutí“. Chcete opravdu začít se cvičením a před prvním tréninkem vás bolí nohy, záda, hlava atd.? Připomeňte si, že právě tento trénink představuje důležitý bod na cestě, kterou jste si zvolili.

Produktivní lidé bojují úplně stejně. Obklopte se třeba i notifikacemi, které vám budou průběžně připomínat vaše rozhodnutí a naplánované kroky. Přečtěte si článek „Jak používat notifikace pro efektivní práci“.

 

Předsevzetí a organizace

Pokud jste si dali nějaký pěkný cíl, osobní nebo pracovní, nejlépe ho dosáhnete, když si připravíte v kalendáři místo pro jeho plnění. Spokojený rok stojí a padá s worklife balance. Pracujte s úkoly a aktivitami v kalendáři a nezapomeňte na menší i větší volnočasové aktivity. Ty menší si rovnoměrně rozprostřete do pracovních dní tak, aby vám nestála práce, ale abyste se stihli zregenerovat a strávit i čas se svými blízkými. Přidělte také čas větším blokům svého volna (dovolené), abyste se „měli na co těšit“.

 

Nový rok – nové řízení týmu

Máme za sebou rok plný změn a s největší pravděpodobností další ekonomickou krizi před sebou. Napříč firmami probíhá reorganizace. Vzhledem k tomu, že nikdo nedokáže odhadnout, jaký bude další vývoj, dejte si trochu práce s pravidelným vzděláváním. Na internetu najdete spoustu rozhovorů, kurzů a workshopů pro podnikatele, kteří řeší budoucnost stejně jako vy. Navštivte třeba web timetoasters věnovaný businessu.

 

Pár tipů z našeho blogu

Lamael ve svých článcích ukazuje hodně praktických tipů pro zlepšení interního fungování, tady najdete výběr těch nejdůležitějších:

 

  1. Organizujte práci do projektů a všechny důležité informace najdete pohromadě.
  2. Inspirujte se z příkladů z praxe firem, které přešly na Lamael.
  3. Nepracujte dlouho, pracujte efektivně.
  4. Zaměřte se na obchodní příležitosti, které vaši firmu uživí.
  5. Dejte si do pořádku databázi, ve které najdete nové příležitosti.

 

Za tým Lamaelu vám přejeme úspěšný start nového roku!

 

Related Posts

Lama vs. ClickUp: Srovnali jsme funkce Lamaelu a ClickUpu

5 vlastností, bez kterých se koordinátor projektů neobejde

Jak uhlídat faktury? Nemusí to být galeje

Proměňte hromadu kontaktů na vyšší obrat díky jejich efektivní správě

Pavla Rýgrová


Your Signature

Leave a Reply


Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}