Máte několik oddělení, která pracují na různých projektech? Nebo máte více druhů projektů, které mají různé pracovní postupy a fáze? Případně dlouhodobé projekty, které se vymykají klasickému projektovému flow? Lamael se vším počítá a dává vám možnost vytvořit si více pipelines, které si můžete nastavit na míru za pomocí vlastních stavů. Toto rozdělení vám dovolí velmi snadno filtrovat druhy práce, které vaše firma vykonává a udržíte si o všem přehled. Nabízí se například rozdělení na Interní projekty a Zakázky pro klienty. 

Jak na to?

V agendě Projekty můžete najít seznam všech vytvořených pipelines v rozklikávacím políčku v horní části obrazovky. 

Snímek obrazovky z Lamaelu ukazující, jak najít pipelines.

Nové pipelines lze vytvářet na dialogovém okně Nastavení pipelines, které najdete po kliknutí na ozubené kolečko v pravém horním rohu obrazovky, hned vpravo od pole pro filtrování. Zde je také možné stávající pipelines editovat nebo přejmenovat. 

Snímek obrazovky nastavení pipeline v Lamaelu

Otevře se vám dialog pro vytváření nebo mazání jednotlivých pipelines. Zde stačí vyplnit jméno pipeline, kterou si přejete přidat, a následně dialogové okno uložit kliknutím na tlačítko Uložit.

Snímek obrazovky z Lamaelu - dialog nastavení pipeline projektů.

Vaše nová pipeline se vám následně zobrazí v menu (viz první obrázek) a vy ji můžete začít využívat. Jak ale nastavit nové specifické stavy pro jednotlivé pipelines? 

Je pravděpodobné, že například váš servis nebude využívat stejný postup na projektech, jako například účetní oddělení. Budete tedy potřebovat nové stavy projektů. 

O tom, jak je nastavit si můžete přečíst v našem návodu o vlastních stavech zde.

Související témata

Související články

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Velká příručka, jak pracovat s Lamaelem: Podrobně o agendách Kalendář, Úkoly a Aktivity

Velká příručka, jak pracovat s Lamaelem: Podrobně o agendách Kalendář, Úkoly a Aktivity

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}