• Domů
  • |
  • Blog
  • |
  • Nové funkce v Lamaelu: Jak vám usnadní práci?

Nové funkce v Lamaelu: Jak vám usnadní práci?

Nenechte se zmást předsudky. Naší Lamě to pálí se chce se pořád zlepšovat. Proto jí stále učíme novým věcem, které vám usnadní práci a řízení podnikání. Podívejte se na nálož nových funkcí, které aplikace hravě zvládne. 

Výkazy práce a řízení účetnictví jen pár kliknutími 

Lamael disponuje řadou funkcí, které vám usnadní vykazování času, který jste strávili nad projektem i jeho následné fakturování. Faktury navíc můžete zautomatizovat nebo propojit s konkrétními platbami.  

  • Sazebník prací 

Nastavte si u jednotlivých činností, jaká je jejich hodinová sazba. Při výkazu času, tak rovnou uvidíte, kolik jste vydělali a kolik má klient zaplatit. 

  • Sazby na projekty 

Nastavte si, kolik je budget a časová dotace na daný projekt. Jasně uvidíte, kolik vám klient zaplatí a zda se jednotlivými úkoly na projektu vejdete do stanoveného rozpočtu.  

  • Budget na projekt a zobrazení jeho čerpání 

Předem si nastavíte, jakou máte na projekt časovou dotaci a sledujete kolik jste z ní už vyčerpali. Nebudete tak pracovat zadarmo nad rámec přiděleného času. 

  • Fakturace výkazů 

Vykázanou práci u daného úkolu můžete rovnou zadat k fakturaci. Rychle a přehledně tak vyřídíte účetnictví. Nechcete přece pracovat zadarmo. 

  • Obchodník na projektu a úkolu 

K jednotlivému projektu nebo úkolu můžete přiradit konkrétního obchodníka, který bude jeho supervizorem/managerem. Díky „upozornění o změně stavu“ se vždy dozví o změně stavu, například o uhrazení faktury. 

  • Výkazy podle obchodníků 

Výkazy můžete třídit podle jednotlivých obchodníků. 

  • Párování plateb 

Využijte funkci „hromadná fakturace“ a fakturujete vykázanou práci hromadně. Jednomu nebo třeba i desítkám klientů najednou.  

Nemusíte nic hlídat. Pomocí „párování plateb“ automaticky propojíme platby, které odejdou z vašeho bankovního účtu s neuhrazenými fakturami. 

  • Automatické upomínky faktur 

Už na nic nemyslete, všechny splatnosti vašich pohledávek a dlužníky budeme hlídat a upomínat za vás. 

  • Propojení projektového nástroje s CRM a fakturací 

Integrujte projekt s CRM a posílejte klientům e-maily přímo z Lamaelu. Také můžete načítat jen poštu od známých kontaktů z vašeho CRM.  

Díky propojení s kontakty můžete snadno generovat faktury, které následně rovnou odešlete konkrétním plátcům. 

  • Přístup pro účetní 

Vaše účetní má speciální přístup do aplikace. Uvidí pouze věci, které se jí týkají a může se tak nerušeně soustředit na svou práci. Sazby za práci uvidí ona, ale před ostatními je můžete skrýt. Protože co je komu do toho, kolik berete. 

Běžná agenda a řízení projektů jsou hračka

Svou osobní agendu máte pod kontrolou na počítači i na mobilu. Přehledně vidíte, jaké úkoly máte přidělené, jaký je jejich stav, kdy je máte odevzdat a jací členové týmu na nich také pracují. 

  • Efektivní práce s kalendářem 

V Lamaelu si propojíte si všechny kalendáře, které používáte. Nezáleží, zda preferujete kalendář od Googlu, Outlooku nebo jiné online aplikace. Díky jejich integraci už nikdy už nic neprošvihnete. Nebudou se vám duplikovat, Lamaelu to totiž pálí a upozorní vás, že se jedná o tu samou událost. 

  • Řízení projektů s ganttovým diagramem 

Ganttův diagram vám pomůže při řízení projektů. Graficky zobrazí veškeré úkoly spojené s projektem v naplánované posloupnosti na časové ose. Máte tak jasný přehled o tom, v jakém pořadí musí být jednotlivé úkoly splněné. 

  • Snadná práce s týmy 

Přímo v aplikaci si sestavíte jednotlivé týmy a ty přiřadíte ke konkrétním projektům. Nemusíte tak jednotlivé členy zdlouhavě přidávat každého zvlášť. Také si můžete vyfiltrovat, jaké úkoly jsou kterému týmu přidělené a udržíte tak přehled o jejich vytíženosti a uvidíte, za co jsou odpovědné.  

  • Bezpečná práce s externisty  

Pokud najímáte externisty, nemusíte se bát, že v aplikaci uvidí vnitřní záležitosti firmy. Jednoduše nastavíte, aby viděli pouze svůj kalendář a přehled úkolů a podúkolů, které jsou jim přiřazené.

Práce v aplikaci je snadná a přehledná 

  • Práce se soubory a složkami 

Se soubory se vám pracuje rychle a snadno. Díky náhledů z obrázků, videí, office dokumentů a PDF dokumentů ihned vidíte, co v souboru je a nezdržujete se složitým hledáním toho správného. 

Také můžete slovně popsat, co v daném souboru je, jaký má pro vás význam a co s ním plánujete dělat. 

  • Sdílení souborů a složek 

Jdeme s dobou a soubory a složky sdílíme přímo na cloud. Jsou tak bezpečně zálohované a snadno přístupné všem kolegům bez zdlouhavého přeposílání. Díky cloudu je máte vždy po ruce, bez pohledu na to, z jakého zařízení se připojíte. 

Pokud nechcete, aby kolegové některé soubory viděli, můžete si vytvořit „soukromé soubory“, které uvidíte jen vy. Nikdo jiný je nebude moct vyhledat a nedostane se k nim. 

  •  Poznámky vždy po ruce 

Všechny důležité informace si píšete na jedno místo – do elektronických poznámek. Ty můžete pro větší přehlednost barevně rozlišit. 

Do poznámek vkládejte obrázky, url odkazy nebo je libovolně formátujte. Pracujte s nimi dle libosti, aby vyhovovaly vašim představám a usnadňovaly vám práci. 

Pro snazší orientaci můžete cokoli v poznámkách najít pomocí fulltextového vyhledávání. 

Poznámky můžete sdílet nebo s nad nimi společně pracovat s jiným kolegou. Pokud naopak nechcete, aby je kdokoliv viděl, nastavte je jako soukromé. 

  • Fulltextové vyhledávání 

Cokoli v aplikaci snadno najdete podle jména, popisu, firmy nebo projektu. Stačí hlavní hesla zadat do vyhledavače. Podobně jako na Google. 

  • Práce se štítky 

Soubory si označte klíčovými slovy, které se přehledně zobrazí jako štítky. Štítky v podstatně slouží jako virtuální složky souborů. Pomáhají vám tedy s kategorizací. Jedním kliknutím najdete podobné soubory se stejnými štítky bez složitého hledání. Štiky můžete pro lepší orientaci i barevně odlišit, třeba podle priority. 

  • Export a import dat 

Pokud se rozhodnete přejí na Lamael, nemusíte se bát o svá původní data. Všechny doklady z vašeho starého systému můžete do aplikace importovat a mít vše na jednom místě. 

  • Sběr dat webovým formulářem 

Díky Lamaelu můžete na svých stránkách snadno sbírat uživatelská data. Stačí vyrobit formulář, do kterého zákazníci zadají kontaktní údaje. Jednoduše tak získáte poptávkový formulář se sledovacím kódem. 

 

Lamael stále zdokonalujeme. Proto budete mít vždy pro ruce komplexní nástroj, který rozumí našim potřebám. Pořiďte si předplatné. Do konce prosince běží speciální akce pro všechny roční předplatní na doživotní licenci a doživotní fixaci ceny. Pokud váháte, můžete si Lamael nejdříve zdarma vyzkoušet. 

Related Posts

5 tipů, jak na efektivní řízení projektů

5 tipů, jak na efektivní řízení projektů

Prioritizace úkolů: Eisenhowerova matice a jak ji (ne-)využívat

Prioritizace úkolů: Eisenhowerova matice a jak ji (ne-)využívat

Jak na efektivní online komunikaci?

Jak na efektivní online komunikaci?

Proč k řízení prodeje používat Lamael?

Proč k řízení prodeje používat Lamael?

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}