• Domů
  • |
  • Blog
  • |
  • Proč k řízení prodeje používat Lamael?

Proč k řízení prodeje používat Lamael?

Co kdybychom vám řekli, že existuje nástroj, který zvládne celý prodejní proces od nabídky po fakturaci? Zaujalo by vás to? Tak to se radujte, protože přesně takovým nástrojem je Lamael. Tedy, on je ve skutečnosti mnohem víc než jen to, dnes se ale zaměříme pouze na jeho prodejní schopnosti.

 

Získávání zákazníků 

S Lamaelem budete mít dokonalý přehled o tom, jak si vedou vaše obchody (i obchodníci) a v jakých stádiích se jednotliví klienti nachází. Zvládnete sledovat stavy, hodnoty obchodů, přehled aktivit, interní chat. A aby vám opravdu nic neušlo, upozorní vás vždy při změně stavu notifikace. 

Díky přehledné obchodní pipeline vám neunikne žádná příležitost. Vy tak snadno proměníte potenciální zákazníky v platící klienty – a o to vlastně jde, že? 

Klientům můžete pomocí Lamaelu posílat profesionální personalizované nabídky. Také budete mít přehled o objednávkách – kdo u vás co objednal a kdy to máte dodat. Žádné zmatky, jenom profesionální služby. 

Tip: Přečtěte si, jak správně komunikovat s klienty.

 

Online fakturace 

Faktury online vystavíte během pár vteřin přímo v Lamaelu a jedním kliknutím je odešlete. Poté si už jen dáte nohy nahoru a přehledně sledujete, které jsou již uhrazené. Pravidelné fakturace můžete navíc automatizovat. 

V Lamaelu můžete zároveň jasně a přehledně evidovat, kolik času jste prací pro klienta strávili. A tuto vykázanou práci u daného projektu můžete rovnou zadat k fakturaci. Pokud využijete funkci „hromadná fakturace“, vyfakturujete vykázanou práci hromadně, třeba i desítkám klientů najednou. Účetnictví tak vyřídíte během chvilky. 

Lamael si navíc poradí i s fakturami v cizích měnách. 

Tip: Fakturami to jenom začíná. Podívejte se, jak vám bezpapírová kancelář usnadní práci a přejděte do digitálu.

 

Neustálý přehled 

K jednotlivému projektu nebo úkolu v Lamaelu můžete přiřadit konkrétního obchodníka, jenž bude jeho supervizorem. Díky „upozornění o změně stavu“ se vždy dozví o každém kroku, který se v souvislosti se zakázkou odehraje – například uhrazení faktury. 

Pokud máte obchod, díky funkci „evidence směnmůžete zaznamenat, kdo směnu v daný den otevřel a jaké byly tržby. Zvládnete tedy sledovat i firemní cash flow.

 

Snadnější nacenění zakázky  

Lamael zpracovává nejen výsledné objednávky a faktury, ale také kontroluje průběh zpracování úkolů potřebných ke splnění zakázky. Vše lze navíc sloučit pod společný projekt. Kdykoli pak získáte novou objednávku, můžete si prohlédnout, jak probíhalo řešení u podobných zakázek, podívat se na časovou náročnost práce, a díky tomu stanovit klientovi přesnější cenu. 

Tip: Přečtěte si, jak na obchodní procesy v praxi.

 

Vlastní stavy 

Definujte si vlastní stavy dokumentů, objednávek i poptávek a nastavte si pracovní postupy a odpovědnosti v týmu. Prostředí aplikace je velmi flexibilní, vše si tu přizpůsobíte přesně podle vašich potřeb. Upravíte podle sebe zobrazení menu a díky barvám a štítkům si nastavíte vlastní workflow na projektech i samotném prodeji. 

Vyzkoušejte Lamael na 14 dní zdarma a na vlastní kůži se přesvědčte, co všechno dokáže.

Related Posts

Jak logicky plánovat projekty?

Jak logicky plánovat projekty?

Jak si stanovit cíle? Zkuste metodu SMART

Jak si stanovit cíle? Zkuste metodu SMART

Zvyšte produktivitu, ne počet odpracovaných hodin

Zvyšte produktivitu, ne počet odpracovaných hodin

5 tipů, jak na efektivní řízení projektů

5 tipů, jak na efektivní řízení projektů

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}