• Domů
  • |
  • Blog
  • |
  • Krok za krokem: Jak evidovat schůzky a termíny spojené s kontakty – Lamael

Krok za krokem: Jak evidovat schůzky a termíny spojené s kontakty – Lamael

Dlouhodobá spolupráce se zákazníky a pořádek v komunikaci jsou důležitou součástí obchodní pipeline, tedy systematické akvizice.

Veškerou agendu spojenou se svými kontakty najdete v Lamaelu v okně „Kontakty“ v hlavním menu. V této funkci můžete spravovat kontaktní údaje pro osoby nebo firmy přepínáním mezi tlačítky „Organizace“ a „Kontakty“ v šedé liště pod hlavním menu.

správa kontaktních údajů u osob a firem

Kontakty můžete zobrazit v grafické podobě na kartách nebo zapnout náhled v řádcích. Volbu typu přehledu provedete kliknutím na související ikonu v šedém řádku pod hlavním menu. Filtry nastavíte v řádkovém zobrazení, karty zase nabízí lepší přehled o důležitosti kontaktu podle barev.

zobrazení kontaktů v seznamu

Termín další naplánované aktivity u firmy nebo kontaktu (email, telefonát, schůzka apod.) je vidět v obou typech přehledů na první pohled.

termín plánované aktivity u kontaktu

termín plánované aktivity u kontaktu

Aktivitu ke kontaktu nebo firmě přidáte v detailu. Klikněte na řádek či kartu kontaktu a otevře se dialogové okno. Scrollujte až úplně dolů a klikněte na zelené tlačítko „Přidat do agendy“. Pokud na kontakt pošlete email z Lamaelu, přiřadí se záznam o této aktivitě ke kontaktu automaticky.

přidání aktivity ke kontaktu

Po kliknutí na zelené tlačítko „Přidat do agendy“ se rozbalí roletka s nabídkou agendy, kterou lze ke kontaktu zapsat. Pro zvolený kontakt můžete vytvořit projekt, aktivitu či úkol nebo zvolit obchodní činnost jako je příprava nabídky, objednávky a podobně.

přidání agendy ke kontaktu

Při správě kontaktů potřebujete mít kontrolu nad tím, se kterými zákazníky je potřeba oživit komunikaci. K tomuto účelu použijte seřazení nebo filtrování kontaktů.

Záznamy seřadíte kliknutím na název sloupce. Například po kliknutí na sloupec „Kontakt“, ve kterém je uvedené datum poslední komunikace, se na prvních řádcích přehledu zobrazí kontakty s nejstarším datem interakce, kterým je třeba věnovat pozornost.

Pokud chcete naplánovat aktivity se zákazníky pro nadcházející měsíc, vyplňte datum od-do ve spodním šedém řádku a vyfiltrujte kontakty, se kterými by měla proběhnout komunikace v daném období.

plán aktivit pro další měsíc

Zajímá vás, jak pracovat s obchodní pipeline? Přečtete si článek Jak evidovat obchodní příležitosti a nastavit si pipeline.

Pokud se v rámci komunikace chystáte poslat svým zákazníkům dopisy s nabídkou, prohlédněte si návod Jak tisknout adresní štítky z kontaktů.

Related Posts

Lama vs. Easyprojekt: Srovnali jsme Lamael s nástrojem Easyprojekt

Lama vs. Easyprojekt: Srovnali jsme Lamael s nástrojem Easyprojekt

Lama vs. Raynet: Srovnali jsme Lamael s aplikací Raynet

Lama vs. Raynet: Srovnali jsme Lamael s aplikací Raynet

Lama vs. Freelo: Srovnali jsme Lamael s aplikací Freelo

Lama vs. Freelo: Srovnali jsme Lamael s aplikací Freelo

Lama vs. Flowii: Srovnali jsme Lamael s českou CRM aplikací Flowii

Lama vs. Flowii: Srovnali jsme Lamael s českou CRM aplikací Flowii

Pavla Rýgrová


Your Signature

Leave a Reply


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}