Dobrá zpráva na začátek: ano, jde. Pokud jste malá firma a hledáte spolehlivý, a hlavně jednoduchý nástroj na projektové řízení, máme pro vás řešení.

 

Pojďme se podívat, jak v 21. století řídit projekty efektivněji, odkudkoli potřebujete, a navíc bez papírů. Lamael je spolehlivý virtuální nástroj pro projektové řízení, který šetří čas, a hlavně je tak jednoduchý, že jeho obsluhu zvládnete hned i bez školení.

Abyste si celý nástroj lépe představili, připravili jsme pro vás průvodce systémem krok za krokem, abyste viděli, co vás v prostředí nástroje Lamael čeká.

 

Projektový management bez šanonů a post-it papírků. Vítejte v systému Lamael!

Lamael funguje v cloudu, nezabírá tudíž místo nikde v počítači nebo na interních serverech. Takže je dostupný odkudkoli. Díky tomu je řízení projektů daleko pohodlnější na správu a neomezeně k dispozici všem členům týmu – ať už pracují v kanceláři nebo na home officu.

Když do systému Lamael poprvé vstoupíte, uvidíte přesně tuto plochu. Jednoduché, že? Intuitivní prostředí, český jazyk a přehledná lišta s nejčastěji používanými funkcemi pro plánování a řízení projektů.

 

Stránka Projekty v nástroji na projektové řízení Lamael.

 

V záložce „Projekty“ si snadno přidáte nové položky, vše bude přehledně na jednom místě, barevně rozlišené, bez komplikovaných a nesrozumitelných funkcí. A na tomto principu stojí celý náš systém. Jednoduchost, srozumitelnost a snadná obsluha.

 

Okno Projektu v nástroji na projektové řízení Lamael.

 

Projekty v Lamaelu nejsou povinné. Tím se Lamael liší od všech konkurenčních systémů pro projektové řízení. Můžete jen zadávat úkoly, vykazovat práci a psát si poznámky ke stejnému tématu.

 

Dashboard Projektů v nástroji na projektové řízení Lamael.

 

Efektivní projektové řízení – to je i hladká fakturace

Ano, i tohle Lamael nabízí. Integrovaný nástroj pro vystavování a správu faktur. V záložce „Fakturace“ ji snadno na pár kliknutí vystavíte. Systém vše automaticky uloží a zarchivuje. Už nebudete potřebovat žádný další externí nástroj.

 

Stránka Prodej v nástroji na projektové řízení Lamael.

 

Databáze kontaktů je základem projektového řízení. Nepodceňujte ji.

Znáte to, část svých pracovních kontaktů máte v počítači, další v mobilu a zbytek ve vizitkáři. Náš systém pro projektový management vám pomůže udělat pořádek v kontaktech jednou pro vždy.

Ke svým kontaktům můžete přidávat řadu praktických poznámek a při vyplňování jednotlivých polí vám bude k dispozici i praktický našeptávač. Díky napojení Lamaelu na externí databázi ARES se budou záznamy vyplňovat automaticky. Tím ušetříte spoustu času a eliminujete chyby v záznamech.

 

Stránka Kontakty v nástroji na projektové řízení Lamael.

 

Veškeré „vizitky“ vašich kontaktů budou přehledně roztříděny a vybaveny aktivními linky, což je praktická a čas šetřící funkce. Chcete klientovi zavolat? Neopisujte číslo do telefonu, stačí kliknout na ikonu telefonu a hned jste ve spojení. Na stejném principu fungují ikony webu a e-mailu.

 

Vizitka v nástroji na projektové řízení Lamael.

 

Skvělá funkce při řízení projektu – sdílená plocha se všemi dokumenty

Mít všechny dokumenty k projektu kdykoli je potřebujete – k nezaplacení. Tuhle funkci si oblíbíte, protože vám obalí nervy klidem. Už žádné zdlouhavé přeukládání souborů na flashku nebo přeposílání kolegům. Nyní budete mít soubory seřazené a oštítkované na jedné sdílené ploše s celým týmem. Řízení projektu tak bude mnohem snadnější a rychlejší.

Zaujaly vás funkce našeho řešení? Chtěli byste si systém pro projektový management Lamael otestovat a „osahat“ přímo pro své účely? Zaregistrujte se a úplně zdarma a nezávazně si Lamael vyzkoušejte.

 

Související témata

Související články

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

Rozjezd byznysu: 3 klíčová doporučení pro začínající podnikatele

Rozjezd byznysu: 3 klíčová doporučení pro začínající podnikatele

Krok za krokem: Jak na inventuru

Krok za krokem: Jak na inventuru

Jak na management firmy efektivně, aneb řiďte firmu tak, aby vám zbyl čas i peníze

Jak na management firmy efektivně, aneb řiďte firmu tak, aby vám zbyl čas i peníze

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}