Řízení projektů jednoduše a bez stresu

Zkoordinujte svůj tým a mějte všechny projekty, faktury i termíny pod kontrolou díky projektovému nástroji Lamael.

Konzultant využívá systém Lamael

Spolupracují s námi


Vše na jednom místě

Komunikace s klienty, nevyřízené objednávky, faktury, řízení projektů i sdílený kalendář. V Lamaelu máte vše na jednom místě.

Podporuje práci v týmu

Usnadněte si koordinaci projektů a přidělte jednotlivé úkoly konkrétním členům týmu. Podrobnosti k úkolu můžete probrat v týmovém chatu a mít tak jistotu, že každý přesně ví, co má dělat.

Hlídá termíny

Už vám neuteče ani jeden deadline. S Lamaelem máte dokonalý přehled a přesně víte, které úkoly už byly dokončené a které stále čekají na vyřízení. Navíc si můžete nastavit notifikace o blížících se termínech přímo do e-mailu.

Pohlídá za vás výkazy času

Nemusíte se složitě dopočítávat, kdo jak dlouho pracoval. Lamael měří všechen čas, který tým nad úkoly stráví, a vy tak přesně víte, kolik máte zaplatit.

Konzultantům na míru

Lamael vznikl na základě skutečných potřeb zaneprázdněných konzultantů, kterým umožňuje efektivně řídit projekty, pracovat s týmem, šetřit čas a hlídat termíny. Už nemusíte přepínat mezi aplikacemi. V Lamaelu máte vše na jednom místě.

Přehled projektů v CRM systému

Snadná orientace napříč všemi projekty

Lamael vás provede celou vaší agendou, od poptávky nového klienta přes zadání práce týmu po fakturaci a kontrolu platby. Ušetří vám čas a pomůže efektivně řídit veškeré projekty a procesy. Pracujte v klidu a s přehledem.

Lamael můžete vyzkoušet zdarma

Nejste si jistí, jestli je pro vás Lamael to nejlepší řešení? Nevadí. Můžete ho totiž vyzkoušet zdarma a po 14 dnech se rozhodnout, jestli ho chcete s minimálním poplatkem využívat i nadále. Pokud byste se rozhodli, že pokračovat nechcete, vaše data nezmizí a zůstanou vám v Lamaelu k dispozici.

Konzultant mluví o své referci

„Když jsem získala místo marketingové konzultantky, byla jsem šťastná. Jenže po pár týdnech práce jsem domů chodila čím dál tím později a stres mi nedovoloval usnout. Co když zase něco nestihneme, děsila jsem se.“


„Teď mám konečně o svých projektech a týmu dokonalý přehled. Termíny jsme začali stíhat s předstihem a fakturaci vyřídím během pár kliknutí. To, že mám v Lamaelu vše na jednom místě, mi šetří spoustu času.“

Markéta Zebrovská

Markéta pracuje na pozici marketingové konzultantky, kde řídí tým složený z lidí mnoha profesí a pracuje na rozmanitých projektech pro různé klienty a s různými termíny. Taková práce vyžaduje dokonalé plánování. A přesně to byl u klientky hlavní problém.


Uvědomila si, že kvůli nepřehledné organizaci práce ztrácí čas a zbytečně přichází o peníze.

  • Nedokáže efektivně komunikovat s týmem a předávat úkoly. Nemá přehled, kdo v danou chvíli na čem pracuje.
  • Nedokáže si neustále udržovat přehled o termínech a odevzdávat všechnu práci včas.
  • Tráví spoustu času přepínáním mezi aplikacemi a hledáním informací, které potřebuje.

Při bližší analýze vyšlo najevo, že klientka přichází o čas i peníze hned z několika důvodů:

  • Nepřehledná komunikace s týmem – klientka nevěděla, na čem zrovna členové jejího týmu pracují, a nedokázala si s nimi efektivně předávat informace. Kvůli tomu docházelo k chybám a nedodržování termínů.
  • Neustálé přepínání mezi aplikacemi – neustále bylo potřeba něco dohledávat nebo dopracovávat narychlo po termínu.
  • Pracná fakturace – klientka musela fakturaci složitě dopočítávat a zpětně se doptávat, kolik času lidé nad danými úkoly strávili. Často tak zákazníkům fakturovala méně, než měla, a dostávala se do ztráty.

Vyzkoušejte Lamael

Jsme tu pro vás


Zavolejte nám

+420 739 592 160
+420 603 224 837

Napište nám

info@lamael.cz

Navštivte nás

QUITEC s.r.o.

Na Vyhlídce 1291
252 10  Mníšek pod Brdy