Získejte unikátní aplikaci na projektové řízení a týmovou spolupráci

Řízení z jednoho místa
Databáze leadů, řízení projektů, zpracování úkolů, vystavení faktury i hlídání splatnosti na jednom místě. S námi nepotřebujete ani Excel, ani tucet různých aplikací.

Vše najdete, kde to má být
Každý dokument, každá informace, každá konverzace probíhá na tom správném místě. Nemusíte nic dohledávat a na nic nezapomenete.

Hlídá práci v týmu
Lamael kontroluje návaznost úkolů a uvolňuje kapacity podle jejich plnění. Ohlídá vám zastupitelnost a v kalendáři na první pohled uvidíte, kdo je vytížený a kdo se může do něčeho pustit.

Zvyšuje vyfakturované částky
Lamael měří váš čas, a proto se vám nestane, že zapomenete něco vyfakturovat. Fakturace našich klientů se zvýšila až o 53 %.
Nyní s doživotní slevou 50%
Nabídka platí do 30.11.2021 pro objednávku ročního předplatného pro 3 uživatele. Ve svém účtu můžete kdykoliv změnit počet uživatelů i tarif. Garantujeme vám vrácení peněz do 14 dnů od zakoupení předplatného na základě této nabídky. K ničemu se nezavazujete.
LITE
Pracovní agenda hezky pohromadě
jen 145 Kč
za měsíc a uživatele při roční platbě
Premium
Projekty a obchody pod kontrolou
jen 245 Kč
za měsíc a uživatele při roční platbě
vše v LITE a navíc:
BusineSS
Vše co potřebujete k řízení firmy
jen 395 Kč
za měsíc a uživatele při roční platbě
vše v PREMIUM a navíc:
Časté dotazy
Čím se Lamael odlišuje?
Především svým intuitivním rozhraním a propracovanými detaily. Například při přepínání mezi funkcemi se zachovává paměť použitých filtrů. Přejdete třeba ze sekce Prodej do sekce Kontakty a po návratu do Prodeje najdete dříve rozpracovaná data. To vše v jednom okně.
Jak všechno nastavím?
Celý nástroj je v češtině. V každé části najdete videonávod a můžete také využít některého z našich proškolených poradců. K dispozici je vám i stálá technická podpora. Můžete začít čímkoliv a nikdy neuděláte chybu, protože všechny části lze propojit dodatečně.
Je možné pozvat externí spolupracovníky?
Ano, do svého účtu můžete pozvat externisty a účetní. Pozvete je v Nastavení skupiny stejně jako běžné členy týmu, jen jim nastavíte jiné role. Externista vidí jen své úkoly, kalendář a výkazy. Účetní vidí jen obchodní agendu Nákup a Prodej, tedy objednávky, faktury apod.
Co všechno Lamael integruje?
Veškerou firemní agendu, to znamená: kalendář, email, poznámky, CRM, ERP, výkazy práce, úkoly, notifikace, aktivity, nástěnku, firemní chat, evidence, soubory, nástroje pro projektové řízení, fakturaci. Celou kancelář máte vždy u sebe ve formě webové nebo mobilní aplikace.
Mohu pracovat se soukromou i pracovní agendou?
Ano, Lamael umožňuje evidovat soukromé a pracovní záležitosti v jednom účtu. Můžete tedy do kalendáře zadat všechny svoje aktivity a ty osobní označit jako soukromé. Pak je uvidíte jen vy. Jako soukromé si můžete označit i kontakty, úkoly, e-maily, poznámky a soubory.
Kde a jak objednám předplatné?
Svůj tarif si objednáte přímo v aplikaci v menu Předplatné. Vyberte si balíček a zvolte periodu placení - libovolný počet měsíců. Zaplaťte kartou v platební bráně a obratem vám přijde faktura - daňový doklad. Další platby se budou strhávat automaticky. Počet uživatelů můžete kdykoliv změnit.
Vyzkoušejte Lamael
Jsme tu pro vás
Zavolejte nám
+420 739 592 160
+420 603 224 837
Napište nám
info@lamael.cz
Navštivte nás
QUITEC s.r.o.
Na Vyhlídce 1291
252 10 Mníšek pod Brdy