Spoléhal jsem na to, že na nic nezapomenu.

Nosil jsem všech​​​​​no jen v hlavě.

Ikona Kontakty - Lamael.cz

Spoléhal jsem na to, že na nic nezapomenu

Nosil jsem všechno jen v hlavě

Jeden z klientů se na nás obrátil poté, co prošvihl důležitou schůzku. „Všechno jsem si psal jen na papírky a ty lepil všude možně, na počítač, ledničku, dokonce i na kávovar. Jenže pak se mi jeden z těch žlutých papírků ztratil a já přišel o důležitou zakázku a kvůli tomu i o dost velkou sumu peněz,“ popisoval klient problém, na který ve svém podnikání narazil již vícekrát.

Klient je zkušený copywriter, který se rozhodl opustit zaměstnání v reklamní agentuře a začal pracovat sám na sebe. S přibývajícím počtem zakázek se však začaly vynořovat i nedostatky v organizaci práce. Jako většině freelancerů, i klientovi brání v tom, aby se věnoval jen psaní, hned několik skutečností, s nimiž se musí denně potýkat. Které to jsou?

​​​​

  • Častá změna pracoviště – klient nemá stálou kancelář, pracuje tam, kde se mu to zrovna hodí (vlak, kavárna, domov), nosí sebou pouze svůj notebook a telefon
  • Nepřehledná evidence práce – není zřejmé, kolik přesně stráví času na konkrétní zakázce (klient si odpracované hodiny poznamenává do sešitu, někdy však zapomene)
  • Nepřehledná fakturace – zapomíná na vystavení faktur a hlídání splatnosti
  • Kontakty na důležité zákazníky zapsané po notýscích či v různých souborech na počítači – klient pak zbytečně tráví čas dohledáváním zadání práce či telefonních čísel apod.
  • Obtížně dohledatelné poznámky uvedené v telefonu a počítači – nápad na řešení zakázky přijde mnohdy ve chvíli, kdy klient nemá po ruce notebook a něco si poznamená do telefonu či na papír, posléze poznámky složitě hledá

Řešení:

Po definování výše uvedených problémů jsme doporučili klientovi správu podnikání prostřednictvím CRM systému Lamael. Seznámili jsme ho s tímto softwarem, který je velmi intuitivní a nevyžaduje složité ovládání. Klient začal okamžitě s jeho používáním.
Ikona Aktivity - Lamael.cz

Závěr:

Klient tráví méně času administrací svého podnikání a má více prostoru na samotnou práci. Přechod na Lamael poskytl klientovi tyto výhody:


  • Může své podnikání spravovat kdekoliv a kdykoliv – stačí pouze připojení k internetu, které dnes mají v každé kavárně, navíc se lze přihlásit i přes telefon či tablet
  • Kontakty na své zákazníky má na jednom místě
  • K jednotlivým klientům i zakázkám si lze psát přehledné poznámky
  • Lamael umí fakturovat a vydané faktury zálohovat, navíc hlídá datum splatnosti
  • Systém klientovi mapuje, kolik času na jaké zakázce stráví a kolik má ve výsledku fakturovat
  • Všechna data má klient zálohovaná a uschovaná v cloudu, takže i když mu notebook či telefon někdo odcizí, nebo se rozbije, o žádná data nepřijde

„Konečně nelituji toho, že jsem se vydal, jak se říká, na vlastní nohu. Už se nestresuji tím, že něco prošvihnu, nebo ztratím důležitý dokument. Všechno mám na jednom místě. V Lamaelu,“  uzavírá klient.

Také máte pocit, že vaše podnikání je spíše boj s papíry a zapomenutými termíny? Všechno v hlavě nosit nemůžete. To nepotřebné svěřte Lamaelu. Ozvěte se nám a postaráme se hladký o přechod.

Také byste měli vše rádi pod kontrolou? Ozvěte se a vyzkoušejte systém Lamael i ve své firmě.