Lamael usnadňuje řízení výroby a nákupů

Zefektivněte plánování a řízení výroby ve svém podniku díky softwaru Lamael.

Výrobní podnik používá Lamael

Spolupracují s námi


Řídí nákupy a prodeje

Získejte přehlednou evidenci toho, co se nakoupilo a prodalo. Vystavujte a archivujte faktury na pár kliknutí.

řízení celého procesu

Má přehled o postupu výroby

Sledujte díky Ganntovu diagramu, jak postupují navazující úkoly, a automatizujte jejich předání z jednoho kroku na druhý.

zvýšení efektivity práce

Zobrazí vše na jednom místě

Kontakty, faktury, soubory, záznamy o úkolech, konverzace s klientem… Neztrácejte čas neustálým dohledáváním.

týmová spolupráce

Jednoduše přiděluje práci

Delegujte úkoly přehledně a mějte komplexní přehled nad vytížeností jednotlivých členů svého týmu díky týmovému kalendáři.

Optimální systém řízení výroby

Mezi naše stávající klienty patří řada výrobních klientů. Spolu s nimi jsme Lamael dál přizpůsobovali přesně na míru tomuto segmentu. A díky tomu zde naleznete funkce přesně odladěné na míru svým potřebám.

Optimální systém pro výrobu

Všechny funkce pro výrobu i vedení týmu

Lamael je vytvořený tak, abyste k němu nepotřebovali další nástroje. Všechny funkce proto najdete pod jednou střechou u nás. Ať už jde o klasické funkce CRM, projektový nástroj nebo kalendář na plánování směn.

Lamael můžete vyzkoušet zdarma

Svému produktu jednoznačně věříme. Všechny funkce si proto můžete pohodlně vyzkoušet zdarma, aniž byste někam zadávali platební údaje. Pokud se s námi po zkušební době rozhodněte nepokračovat, všechna vaše data vám zůstanou k dispozici.

Majitelka výrobní firmy používá Lamael

„Uhlídat práci na směny a veškerou administrativu už pro nás bylo prakticky nemožné. Vyzkoušeli jsme proto Lamael a zjistili, že nám pomůže i s řadou dalších problémů.”

„Konečně nelituji toho, že jsem se vydal, jak se říká, na vlastní nohu. Už se nestresuji tím, že něco prošvihnu, nebo ztratím důležitý dokument. Všechno mám na jednom místě. V Lamaelu,“

Alena Srbová

Alena vlastní malý výrobní podnik, který zaměstnává 5 brigádníků. Zatímco v prvních měsících svého fungování pracovali všichni převážně v MS Excel, brzo začali trávit příliš mnoho času vyhledáváním v tabulkách. S přibývajícími zakázkami začala jakákoli opatření selhávat.


Uvědomili si, že potřebují zautomatizovat veškerou administrativu a dostat ji na jedno místo.

  • Potřebovali zautomatizovat vydávání faktur a hlídání jejich expirace.
  • Potřebovali si udělat přehled ve směnách tak, aby byly aktuální informace dostupné všem i z mobilu.
  • Potřebovali spravovat veškeré informace o klientech, dodavatelích, nákupech a prodejích efektivně a na jednom místě.

Lamael jim pomohl všechny tyto problémy vyřešit.

Vyzkoušejte Lamael

Jsme tu pro vás

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.


Zavolejte nám

+420 739 592 160
+420 603 224 837

Napište nám

info@lamael.cz

Navštivte nás

QUITEC s.r.o.

Na Vyhlídce 1291
252 10  Mníšek pod Brdy