Agentura myTimi pomáhá řešit firmám akvizici a retenci zákazníků, a to pomocí online marketingu či podpory v obchodu. Svým klientům nabízí tvorbu webu, výkonnostní marketing, správu sociálních sítí, ale i cold calling. Firmám dále pomáhá i v rámci outsourcingu zákaznického servisu. 

 

MyTimi používá Lamael už 2 roky 

Vzhledem k tomu, že myTimi patří mezi startupy, je pro něj velmi důležité pracovat efektivně a využívat plnou kapacitu všech zaměstnanců. Lamael mu v tom skvěle pomáhá a firma roste velmi rychlým tempem. Dříve používali vlastní systém termíny, kapacity, úkoly a podobně zaznamenávali do Excelu. Časem ale myTimi přestalo tohle řešení vyhovovat, proto hledali jiné task management aplikace. Těm ale většinou chyběly nějaké důležité funkce. 

 

Jak Lamael pomáhá firmě myTimi? 

Přechod do Lamaelu pomohl společnosti myTimi hned ve třech oblastech.  

  1. Úspora času při zakládaní projektů a úkolů 

    Založení nového projektu je v Lamaelu velmi intuitivní a jednoduché. Zaměstnancům to zabere v průměru 2 minuty, což je velká časová úspora oproti 30 minutám v jejich původním řešení. Obzvlášť, když zaměstnanci myTimi zakládají nižší desítky projektů měsíčně.  

    Čas šetří i notifikace. Při zadání úkolu totiž dané osobě přijde notifikace i e-mail, takže se nestane, že by úkol přehlédla. Jednoduché ovládání Lamaelu firmě urychluje i zaškolení nováčků, kteří jsou oproti předchozímu řešení schopni do práce naskočit mnohem dříve, a to bez nutnosti asistence kolegů. Proces onboardingu se tudíž stává příjemnější jak pro nové zaměstnance, tak i pro ty, kteří nováčky zaučují.  

  2. Řízení zaměstnanců a sledování kapacit

    Každý týden management firmy myTimi plánuje kapacity všem zaměstnancům. Díky Lamaelu jednoduše zjistí vytíženost jednotlivých pracovníků, a to pomocí výkazů v grafickém zobrazení či součtu naplánovaných hodin v záhlaví kalendáře. Plánování úkolů pro jednoho klienta pak netrvá déle než 15 minut. Původní řešení, které myTimi využívalo, vyžadovalo na stejnou aktivitu 3x více času. Celková časová úspora za měsíc je tedy 120 minut na klienta. 

  3. Reporting 

    Firma myTimi si zakládá na transparentnosti a svým klientům zasílá reporty na týdenní i měsíční bázi. U předchozího řešení docházelo k vysoké chybovosti kvůli špatnému propojení. Firma se na něj nemohla spolehnout ani z hlediska vstupních dat. Práce v něm byla navíc velmi pomalá, což zaměstnancům nevyhovovalo. Přechod do Lamaelu tento problém vyřešil, protože je velmi rychlý a dá se na něj spolehnout. Automaticky pohlídá, aby byly: 

    • správně nazvané projekty a úkoly, 
    • správně vyplněné hodinové sazby a 
    • správné fakturační údaje klientů. 

    Zaměstnanci v myTimi hojně využívají i novou funkci Lamaelu, a to možnost automatických výkazů a faktur. Tato funkce týmu urychlila reporting o 30 hodin měsíčně.

     

Co o Lamaelu říká vedení myTimi? 

„Lamael nám výrazně zefektivnil práci na opakujících se administrativních úkolech. Lépe se nám plánují velké projekty, na které kontinuálně navazují jiné projekty – například tvorba webu. Díky minimální časové náročnosti máme spokojenější zaměstnance. Umožnil nám řídit celou agendu firmy z jednoho místa. Systém je velmi intuitivní a snadný, takže se v něm nováčci ihned zorientují. S demo verzí na prvních 14 dní zdarma jsme navíc ani nic neriskovali.“  

Michal Mag, Account Director myTimi

Související témata

Související články

Areál Amfík Bukovina pořádá jednu akci za druhou a díky Lamaelu mu to jde jako po másle

Areál Amfík Bukovina pořádá jednu akci za druhou a díky Lamaelu mu to jde jako po másle

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

Jak Lamael šetří desítky tisíc korun měsíčně firmě TK Servis Technology?

„Lamael je neodmyslitelný pomocník, který nám vylepšil interní komunikaci,“ říká vedení společnosti Pharmafit

„Lamael je neodmyslitelný pomocník, který nám vylepšil interní komunikaci,“ říká vedení společnosti Pharmafit

Lamael zkvalitnil firmě Forbes Ideal Place zákaznickou péči i komunikaci v týmu

Lamael zkvalitnil firmě Forbes Ideal Place zákaznickou péči i komunikaci v týmu

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}